Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Maanden na zender wijziging Delta

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Maanden na zender wijziging Delta


  • #2
    De internetsnelheid is enkel voor Alles in 1 Instap omhoog gegaan van 50 naar 80mbps. Alles in 1 Premium is al veel langer 150/15 mbps.

    Fox Sports 1 zit gratis in het basispakket voor digitale televisie. Deze zender is enkel te ontvangen met smartcard.

    Geeft dit antwoord op je vraag?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door TimH
      De internetsnelheid is enkel voor Alles in 1 Instap omhoog gegaan van 50 naar 80mbps. Alles in 1 Premium is al veel langer 150/15 mbps.

      Fox Sports 1 zit gratis in het basispakket voor digitale televisie. Deze zender is enkel te ontvangen met smartcard.

      Geeft dit antwoord op je vraag?
      nee nog niet

      Internet is nu duidelijk dat dit geld voor alleen het laagste abo

      Fox sports
      ik heb al jaren fox eredivise abo

      nu is fox 1 vrijgegeven zoals ik het weet betaal ik nog steeds voor 3 fox zenders zonder compensatie
      zoals boven beschreven geen mail of enige info van delta

      graag wil ik weten wat nu de compensatie is

      Ik vind het erg jammer dat er van alles word gewijzigd en er geen juiste info verstrekt word naar de klanten van Delta / Zeelandnet terwijl ze weten dat we nergens anders naar toe kunnen

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Beste TimH,

          zoals boven beschreven dat weet ik wat het kost en ook dat in Fox sports Eredivisie zender 1 - 2 en 3 zitten
          ook weet ik dat Fox sports 1 gratis in het basis pakket zit maar dit was niet de vraag

          op dit moment krijg ik alleen de antwoorden die ik zelf al beschreven had mijn vraag was

          Ik hoop dat iemand hier een duidelijk en serieus antwoord op kan geven indien niet mogelijk reageer dan niet

          Reageer


          • #6
            Er is geen compensatie. De prijs is zoals deze is.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X