Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Overbodige papierwinkel

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Overbodige papierwinkel

    Nu neem ik netjes via de klantenservice contact op om iets te wijzigen en enkele dagen of weken krijg ik per email netjes antwoord dat de wijzigingen of wat dan ook zijn verwerkt .
    Maar dan vinden jullie het toch nog nodig om een brief te sturen die het zelfde verhaaltje vertelt als de email waarom kan dit niet gewoon als pdf naar mijn mail gestuurd worden lezen doe ik het amper en het verdwijnt zoals het meeste papier zoals folders in de papierbak zou weer heel wat bomen schelen en is milieuvriendelijker .

  • #2
    Ik zou niet teveel papier van zeelandnet weg gooien , Komt altijd van pas als je je login naam en wachtwoord nodig hebt , bv als je pc het begeeft..

    Reageer


    • #3
      Een e-mail kan ook niet aankomen, gewone post komt betrouwbaarder aan.
      Ook een leesbevestiging van e-mail, bestaat niet, er bestaat alleen een bevestiging, dat het op een computer van iemand geopend is.
      Wanneer je PC crashed, ben je de e-mail kwijt, veel mensen maken niet tijdig een backup.
      Tot slot kent e-mail (nog) geen briefgeheim.
      Er bestaan dus een hoop redenaties, om het toch (mede) op papier te verzenden.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door r0n
        Tot slot kent e-mail (nog) geen briefgeheim
        https://nos.nl/op3/artikel/2168145-b...-wel-even.html

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Mapje
          Oorspronkelijk gepost door r0n
          Tot slot kent e-mail (nog) geen briefgeheim
          https://nos.nl/op3/artikel/2168145-b...-wel-even.html
          Juist, vandaar ook dat ik nog erbij zet.
          Pas een volgend kabinet (mogelijk pas in 2021) kan de knoop doorhakken.
          Krijgen we eerder 2e kamer verkiezingen, dan kan dit ook eerder.......

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door turbo6208
            Nu neem ik netjes via de klantenservice contact op om iets te wijzigen en enkele dagen of weken krijg ik per email netjes antwoord dat de wijzigingen of wat dan ook zijn verwerkt .
            Maar dan vinden jullie het toch nog nodig om een brief te sturen die het zelfde verhaaltje vertelt als de email waarom kan dit niet gewoon als pdf naar mijn mail gestuurd worden lezen doe ik het amper en het verdwijnt zoals het meeste papier zoals folders in de papierbak zou weer heel wat bomen schelen en is milieuvriendelijker .
            Ik vermoed dat dit met wetgeving te maken heeft, maar ga het iig even nakijken voor de zekerheid.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X