Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

waarom krijg ik als een mail niet lukt een bericht terug in het engels we zijn toch hollanders

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • waarom krijg ik als een mail niet lukt een bericht terug in het engels we zijn toch hollanders

    waarom krijg ik als een mail niet lukt antwoord van zeelandnet terug in het engels

  • #2
    Hoi jvdgouwe,

    De reden dat je de tekst in het Engels terugkrijgt is omdat de software op de mailservers in het Engels is geschreven. Dit soort software wordt wereldwijd gebruikt en Engels is een internationale taal. Het kan natuurlijk ook voorkomen dat iemand uit het buitenland een mail stuurt via onze server en deze dan terugkrijgt. Deze persoon snapt dan vervolgens de Nederlandse tekst niet.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      ja, maar het computersysteem die jouw email verstuurt, ontvangt, etc.etc. spreekt doorgaans alleen engels.

      Reageer


      • #4
        Bedoel je deze regel: "Recipient address rejected: User unknown in local recipient table".

        Dat is de standaardzin van de gebruikte software.
        Engels is voor velen duidelijk en in in het Internetverkeer erg gangbaar.

        In de berichtregel staat overigens: Onbestelbaar en dat is toch voor de ned. klanten duidelijk.
        Of krijg je zoiets niet in beeld?

        Reageer


        • #5
          Dat was een dubbele reactie.

          Reageer


          • #6
            wij als hollanders moeten ons dan aan passen aan buitenlanders.vroeger leerde men geen engels op school.of moeten we straks aangeven ofdat we enge kunnen voor we bij zeelandnet kunnenl komen

            Reageer


            • #7
              Staat er niet onbestelbaar in je berichtregel?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door jvdgouwe
                wij als hollanders moeten ons dan aan passen aan buitenlanders.vroeger leerde men geen engels op school.of moeten we straks aangeven ofdat we enge kunnen voor we bij zeelandnet kunnenl komen
                Ik kan mij goed voorstellen dat het lastig is wanneer je een bericht terugkrijgt in het Engels en deze taal niet kan lezen. Gelukkig bied het internet daarvoor ook oplossingen. Je kan bijvoorbeeld via Google Translate heel eenvoudig Engelse teksten (of andere talen) vertalen naar Nederlands.
                A prudent question is one-half of wisdom

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door jvdgouwe
                  wij als hollanders moeten ons dan aan passen aan buitenlanders.vroeger leerde men geen engels op school.of moeten we straks aangeven ofdat we enge kunnen voor we bij zeelandnet kunnenl komen
                  Ongemerkt zit er bij iedereen engelse woorden , bv mail, computer enz,enz.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X