Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

wat moet je doen om de "Delta live tv kijken" mogelijkheden via een tv-toestel te bekijken?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • wat moet je doen om de "Delta live tv kijken" mogelijkheden via een tv-toestel te bekijken?

    wat moet je doen om de "Delta live tv kijken" mogelijkheden zoals de tv-gids, programma gemist en mijn opnames via een tv-toestel te bekijken? :?

  • #2
    Tv Gids bekijk ik bijv. op mijn HbbtV via de EPG.

    Zie verder: https://www.delta.nl/over-delta/nieu...-hoe-werkt-het

    Reageer


    • #3
      Welkom op het forum sjaakkint,

      Je kan gebruik maken van Google Chrome om op die manier je beeld vanaf tablet of mobiel te streamen naar de televisie.
      A prudent question is one-half of wisdom

      Reageer


      • #4
        Dat kan alleen op een apparaat als je telefoon, tablet of pc (laptop). Heb je daarop je programma gestart, dan kun je het streamen naar je tv als je daar een Google Chromecast op aangesloten hebt.

        Er is helaas geen manier om het direct op je tv te bedienen (wat nog altijd het grote minpunt is van dit systeem!)

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door sjaakkint
          wat moet je doen om de "Delta live tv kijken" mogelijkheden zoals de tv-gids, programma gemist en mijn opnames via een tv-toestel te bekijken? :?
          Bedankt Marco77 voor je antwoord.
          Al was het voor een digibeet zoals ik geen simpele opgave maar met wat hulp van derden en een Chromecast apparaatje is het dan uiteindelijk toch gelukt.
          Ook al de andere reageerders op mijn topic bedankt voor jullie uitleg!

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X