Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

CI+ module

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • CI+ module

    Beste forum mensen, Ik heb in 2011 denk ik een ci+ module gekocht, deze heeft een tijd in de kast gelegen maar ik dacht laat ik deze toch eens proberen. Het werkt opzic wel maar veel kanalen zijn of zwart of blokjes. Ik denk nou ff een update en klaar, helaas als ik een update wil doen krijg ik hetvolgende te zien.[img]20012d88-d9ea-4e6f-a954-ba3a488fde51.jpg[/img]
    ik denk ja dat zal wel, voor deze booddschap krijg ik wel te zien dat "The cam status is fully updated".
    Zou het kunnen zijn dat mijn ci+ te oud is voor de uit 2016 tv ?[img]3684923b-a18d-47e5-b0eb-795457d99b9c.jpg[/img]
    ik wil eigenlijk ook wel eens naar kanaal 12 kijken, geen van mijn humax boxjes zijn daar voor geschikt.
    TV is een panasonic TX-55CX400E goedkoop gevonden op het internet, deze tv is volgens mij gemaakt voor de oost europese markt.
    Dus mijn vraag is eigenlijk, Als ik een nieuwe ci+ module koop zou dan alles werken, dat was vraag 1 en vraag 2 is, is 70 euro het waard voor interactieve tv van delta ?

    Ik dank u vriendelijk.
    Groetjes
    Roof

  • #2
    Voor kanaal 12 heb je sowieso hbbtv1.5 nodig, dus dit moet dan op de televisie zelf zitten. Via een Humax kan dit enkel als ook hbbtv1.5 erop zit (uit mijn hoofd enkel de Humax HD Fox-C).

    Kanaal 12 is overigens niet hetzelfde als Interactieve televisie (Opnemen en Uitzending/Begin Gemist). Dat laatste kan enkel met de tv app op internet en smartphone of tablet. Binnenkort meer over hoe dit op televisie zelf allemaal kan.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Roof
      TV is een panasonic TX-55CX400E goedkoop gevonden op het internet, deze tv is volgens mij gemaakt voor de oost europese markt.
      Dus mijn vraag is eigenlijk, Als ik een nieuwe ci+ module koop zou dan alles werken[...]
      Nieuwere tv's kunnen niet overweg met CI+ modules van versie 1.2 of lager en volgens een review op deze site heeft jouw tv versie 1.3 nodig.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door TimH
        Voor kanaal 12 heb je sowieso hbbtv1.5 nodig, dus dit moet dan op de televisie zelf zitten. Via een Humax kan dit enkel als ook hbbtv1.5 erop zit (uit mijn hoofd enkel de Humax HD Fox-C).

        Kanaal 12 is overigens niet hetzelfde als Interactieve televisie (Opnemen en Uitzending/Begin Gemist). Dat laatste kan enkel met de tv app op internet en smartphone of tablet. Binnenkort meer over hoe dit op televisie zelf allemaal kan.
        En of mijn tv hbb heeft kan ik net niet vinden, zelfs in de manual staat niks. Ik ga er eigenlijk vanuit van wel.

        En misschien was mijn verwoording iets verwarrend over kanaal 12 en interactieve tv, ik snap hoe dat werkt.

        En Goeroe bedankt voor die link, nooit aan gedacht om bij CB te zoeken.
        Ik gaat eens nadenken of ik een nieuwe module koop. zoals ik eerder al zei ik kijk meestal via de humax box

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Roof
          En of mijn tv hbb heeft kan ik net niet vinden, zelfs in de manual staat niks. Ik ga er eigenlijk vanuit van wel.
          Volgens de meeste sites heeft-ie dat helaas niet, Roof.

          Kies je nog even het beste antwoord uit als je vragen beantwoord zijn?

          Reageer


          • #6
            Da's vreemd ik heb nergens op geklikt en toch is het bericht van Goeroe als antwoord genomen, vreemd.

            vanmorgen om 4 uur nog even gelezen en gedacht dat doe ik vanmiddag wel.....maar iemand was me voor

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Roof
              Da's vreemd ik heb nergens op geklikt en toch is het bericht van Goeroe als antwoord genomen, vreemd.
              Moderators kunnen ook "beste" antwoorden toewijzen.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Frans
                Oorspronkelijk gepost door Roof
                Da's vreemd ik heb nergens op geklikt en toch is het bericht van Goeroe als antwoord genomen, vreemd.
                Moderators kunnen ook "beste" antwoorden toewijzen.
                Daar zit dan logica in.....dank je voor de opheldering Frans

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X