Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Storing in tv en internet maar geen monteur mogelijk vandaag

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Storing in tv en internet maar geen monteur mogelijk vandaag

    Zoals de titel al zegt. Vanaf ongeveer 10 uur vanmorgen geen internet en televisie te ontvangen. De rest van het dorp geen problemen dus een hoge prioriteit heeft het niet want ik heb het om 14.00 doorgeven (eerder was ik niet thuis) maar om vandaag nog een monteur te regelen is moeilijk. Iemand hier een manier zodat ik vandaag nog wel een monteur langs kan hebben?

  • #2
    Dat is een tegenvaller, jdekke.
    Heb je nog steeds geen tv en geen internet? Betekent dit alleen maar sneeuw? Knipperen er lampjes op het modem?

    Reageer


    • #3
      Nog steeds niks. Van de eerste 4 lampjes brand de eerste en knippert de tweede. Zelfs als ik alles eruit haal en de kabel van de tv rechtstreeks in de contactdoos doe werkt er nog niks. De monteur komt morgenmiddag dus dan gaan we er achter komen wat er mis is.

      Reageer


      • #4
        Beste jdekke,

        Is er door de monteur gevonden wat precies mis was met de verbinding?
        Wij zijn benieuwd naar jouw reactie.
        Als het probleem inmiddels al verholpen is, kun je dan het beste antwoord kiezen?

        Reageer


        • #5
          Er was geen storing. Begin dit jaar kregen we brieven van de Delta dat er een deel van de rekening niet betaalt werd. Dit was niet zo maar de kabel aansluiting stond 2 keer op ons adres. 1 keer op het adres die we gebruiken en 1 keer op de schuur naast ons huis. (Naar die schuur is er wel een kabel maar deze is binnen niet aangesloten) Nu hadden ze per 20 juni alles op 1 adres gezet en werd er een monteur langs gestuurd die in het kastje langs de weg de 2de verbinding moest afsluiten (terwijl deze al 20 jaar uitstaat). Wat er dan precies is gebeurt weten we niet maar wij denken dat hij ook de verbinding die wij gebruikten heeft afgesloten. De monteur die donderdag langs is geweest heeft onze verbinding weer aangezet en gevraagd of ik even naar de nota-afdeling wilde bellen om verhaal te vragen en er zeker van zijn dat er geen open rekeningen zijn.

          Wij gaan het zien of alle veranderingen in het systeem van delta nu goed staan en dat ze over 3 weken niet weer een keer ons afsluiten.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X