Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internetsnelheid Delta knalt omhoog

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Internetsnelheid Delta knalt omhoog

    Via koper naar de sterren en daar voorbij...

    MIDDELBURG - Delta verhoogt vanaf augustus in het instappakket de internetsnelheid van 50 naar 80 megabyte per seconde. Volgend jaar gaat het zelfs snelheden tot 1 gigabyte per seconde aanbieden. Delta investeert daarvoor 10 miljoen euro in zijn netwerk.

    http://www.pzc.nl/zeeuws-nieuws/inte...hoog~a0096786/

    Nu maar hopen dat die 35Mbit upload met minimaal 100Mbit omhoog gaat...
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

  • #2
    we zijn hier al in gesprek over dit onderwerp

    https://forum.zeelandnet.nl/internet...html#post47730

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door fred44nl
      we zijn hier al in gesprek over dit onderwerp
      Ik zou graag de upload hoger zien worden, de download mag hezelfde blijven als we iets moeten uitruilen.
      Overigens wil DELTA alle analoge kijkers eind dit jaar overtuigd hebben dat ze digitaal gaan kijken, dat scheelt een boel bandbreedte.

      Reageer


      • #4
        Dan moet Delta wel eerst de digitale uitzendingen stabiliseren. Ik heb nog steeds zo nu en dan geen stabiel beeld op diverse digitale zenders en moet dan helaas gedwongen over naar anoloog voor een beter beeld

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
          Overigens wil DELTA alle analoge kijkers eind dit jaar overtuigd hebben dat ze digitaal gaan kijken, dat scheelt een boel bandbreedte.
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
            Ik zou graag de upload hoger zien worden, de download mag hezelfde blijven als we iets moeten uitruilen. Overigens wil DELTA alle analoge kijkers eind dit jaar overtuigd hebben dat ze digitaal gaan kijken, dat scheelt een boel bandbreedte.
            Ik denk dat het aanbieden van kabelzenders straks helemaal verdwijnt en zal worden vervangen door streaming via internet. Ik denk dat daarom ook een vlieger is opgelaten mbt het idee om de bandbreedte zo enorm te verhogen. Heb zelf ook nog een XS4all abonnementje (*DSL zonder vectoring en maximaal 50/8 Mbit) en HD TV kijken (max 2 set top boxen tegelijk) is prima te doen.

            Heb een tijdje geleden ergens gehoord dat Ziggo van plan is om voor niet Ziggo abonnees een variant van ZiggoGo in het leven te roepen waardoor wij hier in Zeeland bijvoorbeeld ook Games of Thrones via de (streaming) TV kunnen volgen.

            Dat soort ontwikkelingen zouden daardoor ook de doodssteek voor het huidige TVpakettenstelsel kunnen betekenen want in feite zou je dan betalen wat je kijkt en dus geen last meer hebben van zenders in je pakket waar je wel voor betaalt maar nooit bekijkt.
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
              Overigens wil DELTA alle analoge kijkers eind dit jaar overtuigd hebben dat ze digitaal gaan kijken, dat scheelt een boel bandbreedte.
              Dat is een loffelijk streven, maar denk even aan onze ouderen - die hebben geen idee hoe switchen naar digitaal in zijn werk gaat. Mijn buurman (83) zit nog steeds analoog TV te kijken en is daar prima tevreden mee
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Webkabouter
                Ik denk dat het aanbieden van kabelzenders straks helemaal verdwijnt en zal worden vervangen door streaming via internet. Ik denk dat daarom ook een vlieger is opgelaten mbt het idee om de bandbreedte zo enorm te verhogen.
                straks ??
                dat gaat jaren en jaren duren.
                en daarom heb je gelijk over het oplaten van vliegers

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door kgoffau
                  Dan moet Delta wel eerst de digitale uitzendingen stabiliseren. Ik heb nog steeds zo nu en dan geen stabiel beeld op diverse digitale zenders en moet dan helaas gedwongen over naar anoloog voor een beter beeld
                  Heb je dit al eens laten uitzoeken? Je kunt via de setup van je decoder/smarttv de lijnkwaliteit controleren. Hier hadden wij hetzelfde probleem als het had geregend - bleek dat iemand tegen een straatkastje had aangereden waardoor een kabel beschadigd was.
                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter
                    Mijn buurman (83) zit nog steeds analoog TV te kijken en is daar prima tevreden mee
                    Mijn tv snapt geen CI+ (alleen CI) dus ik hoop op een IPTV box

                    Reageer


                    • #11
                      Wel leuk om te zien een stukje over de nieuwe modems

                      Wat is DOCSIS 3.1? [Factsheet]

                      Klik op de Factsheet zelf om de PDF (Factsheet-Docsis-3.1-2016.pdf) te downloaden, als we het mogen geloven dus tot 300Mbps Upstream.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Mapje
                        Wel leuk om te zien een stukje over de nieuwe modems
                        Inderdaad - bedankt hiervoor. Genoeg stof voor discussie!
                        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                        Reageer


                        • #13

                          Reageer


                          • #14
                            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                            Reageer


                            • #15
                              Dat is een frisse blik van je! Als ik naar mijn eigen situatie kijk vind ik de televisie aan zich al lang niet meer intressant. Ik doe het daarnaast met Netflix, videoland etc. die benoemde Overkill in zenderaanbod is dan echt niet zo heel intressant meer. Als je daarvoor IPTV (al het reguliere kijken wanneer jij wilt) en snelheden terug krijgt lijkt me dat zeker meer eigentijds.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X