Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Programmabeschrijving komt niet overeen met wat er getoond wordt

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Programmabeschrijving komt niet overeen met wat er getoond wordt

    Wat me de laatste tijd opvalt is dat als ik een kanaal kies op mijn HUMAX HD FOX C, de beschrijving van wat er te zien is, niet overeen komt met wat er op dat moment wordt getoond. Waar kan dat aan liggen?
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter
    Wat me de laatste tijd opvalt is dat als ik een kanaal kies op mijn HUMAX HD FOX C, de beschrijving van wat er te zien is, niet overeen komt met wat er op dat moment wordt getoond. Waar kan dat aan liggen?
    Hoi Webkabouter,

    Dit kan te maken hebben met de programmering die het kanaal meestuurt aan ons. Wij krijgen de programmagids automatisch door en wanneer een programma uitloopt of onverwachts wijzigt, wordt dit niet altijd weergegeven.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Joeri1991
      Dit kan te maken hebben met de programmering die het kanaal meestuurt aan ons. Wij krijgen de programmagids automatisch door en wanneer een programma uitloopt of onverwachts wijzigt, wordt dit niet altijd weergegeven.
      I see, bedankt. Het heeft dus niets met de decoder te maken.
      Wie verzorgt die programmering/synchronisatie?
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Je had nog geen reactie gekregen zag ik Webkabouter...

        Het zal idd niet aan de decoder liggen. Alle info die via EPG wordt weergegeven is afkomstig van de uitzendende partij. Zij zorgen voor de programmering en synchronisatie.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          Het is een ramp de laatste tijd - of er staat compleet verkeerde informatie of de tekst ontbreekt geheel.
          Kunnen jullie daar ergens over klagen? Voor mij zijn jullie de aanbieder :$
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #6
            Op welke kanalen is dat? Persoonlijk heb ik hiermee nog geen problemen ondervonden, maar ik kijk dan niet zo heel veel TV en wellicht naar andere kanalen. :8
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #7
              Heb even de kanalen afgescanned: wonderwel geen ontbrekende programmatitels muv MTV 'geen programmatitel'.
              Waar er geen titels zijn, komen ze vanzelf op na 5-6 seconden, dus dat is al een hele verbetering.
              Omdat ik overdag nauwelijks TV kijk, denk ik dat het probleem dan toch voornamelijk tussen 20:00 en 02:00 optreedt. Zal morgen nog even verslag doen van de situatie vanavond. Bedankt.
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #8
                Graag! Alvast bedankt voor de genomen moeite.
                A prudent question is one-half of wisdom

                Reageer


                • #9
                  Ik zou nog even reageren: het probleem zit hem voornamelijk bij de programmering van Fox zenders. Bijgesloten foto's spreken voor zich
                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter
                    Ik zou nog even reageren: het probleem zit hem voornamelijk bij de programmering van Fox zenders. Bijgesloten foto's spreken voor zich
                    Of je bent de foto's vergeten of ik moet een nieuwe bril

                    Reageer


                    • #11
                      Neen het ligt niet aan jou(w bril) - ik had ze bijgesloten en het bericht opgeslagen maar ik zie ze er ook niet meer bij staan. Probeer het nog een keertje (zal ze nu in de tekst plaatsen).
                      [img]be9e9b62-14a4-4f43-aa27-59c6ddf0be0d.jpg[/img]
                      [img]352226a0-6711-49d7-8157-ef52f7595b97.jpg[/img]
                      [img]d6b5dd78-14b4-40a5-952f-956cd57c2648.jpg[/img]
                      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                      Reageer


                      • #12
                        http://www.foxtv.nl/info/contact

                        Overigens lijkt FOX HD nu weer te kloppen (Prison Break)..

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X