Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA Live TV - Nat Geo WIld

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • DELTA Live TV - Nat Geo WIld

    Na de wijzigingen van zenders erbij en eraf zit er toch iets niet goed.
    De zender Nat Geo Wild is naar het basispakket verhuist. Op de TV geen probleem......... maar op de pc bij live tv kijken staat eer een slotje op. Als je er op klikt verschijnt onderstaande melding:
    Deze zender maakt geen onderdeel uit van uw abonnement. Ga naar www.delta.nl/tv voor een abonnement op een extra zenderpakket.
    Dit heb ik ook gecheckt bij de buren, zelfde probleem. Dus Delta even oplossen aub.

  • #2
    Als het goed is heeft Moderator MatthijsL hier al werk van gemaakt;
    Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
    . Heb een melding doorgezet om dit verder na te kijken.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
      Als het goed is heeft Moderator MatthijsL hier al werk van gemaakt;
      Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
      . Heb een melding doorgezet om dit verder na te kijken.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door roosje
        Oorspronkelijk gepost door Ptrol
        Als het goed is heeft Moderator MatthijsL hier al werk van gemaakt;
        Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
        . Heb een melding doorgezet om dit verder na te kijken.
        Dat is ook te verklaren, omdat Delta de gegevens van basis- en pluspakket op de site nog niet heeft bijgewerkt. Ook dat is gemeld en zou worden opgepakt.
        Helaas gaat het verwerken van de meldingen niet echt vlot.....
        https://forum.zeelandnet.nl/televisi...html#post45394

        Reageer


        • #5
          Zie; https://www.delta.nl/tv-internet-tel...enderoverzicht

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Ptrol
            Dus Ptrol, Hier wordt dus DUIDELIJK aangegeven dat deze zender in de DELTA TV app te zien is .

            Reageer


            • #7
              Juist daarom plaats ik het ook, roosje
              Maar iets op papier zetten en realiseren, dat zijn 2 verschillende dingen.

              De mening van Jos deel ik niet.
              Delta voerde al geruime tijd onderhandelingen.
              Dan moet je ook voorbereid zijn op een slechte afloop en je draaiboek klaar hebben.

              Je kan dan wel alternatieven bieden, maar zorg dan ook dan die werken!

              Het minste wat je dan kan doen, als het niet lukt, dit openlijk aan je klanten kenbaar maken.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                Juist daarom plaats ik het ook, roosje
                Maar iets op papier zetten en realiseren, dat zijn 2 verschillende dingen.

                De mening van Jos deel ik niet.
                Delta voerde al geruime tijd onderhandelingen.
                Dan moet je ook voorbereid zijn op een slechte afloop en je draaiboek klaar hebben.

                Je kan dan wel alternatieven bieden, maar zorg dan ook dan die werken!

                Het minste wat je dan kan doen, als het niet lukt, dit openlijk aan je klanten kenbaar maken.
                Ik weet niet welke mening van mij je bedoelt...maar ik doelde op de melding dat Nat Geo Wild nog steeds niet via Live TV te bekijken is. Dat signaal werd afgelopen vrijdag al afgegeven en is nog steeds niet verwerkt!
                Daarnaast staan Nat Geo Wild en Motorsport TV op de site van Delta zowel bij het basispakket als bij het pluspakket vermeld. Wat dus tot verwarring leid, zoals blijkt!
                Daar komt nog bij dat er in de vergelijkingstabellen voor Alles-in-1 pakketten met foute/verkeerde maandbedragewn wordt vergeleken.
                Vandaar dat ik opmerk dat die fouten herstellen niet echt vlot gaat!
                Met het verhaal van Delta over de onderhandelingen met Discovery heb ik geen enkel probleem...sterker nog, ik vind het prima dat ik geen extra kosten moet gaan betalen om die zenders toch in het pakket te houden.

                Reageer


                • #9
                  Dit bedoel ik Jos: "Dat is ook te verklaren, omdat Delta de gegevens van basis- en pluspakket op de site nog niet heeft bijgewerkt".

                  Ook al is ea niet bijgewerkt op sites , het moet gewoon werken zoals aangekondigd vanaf dag 1 in de App en op Live TV.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                    Dit bedoel ik Jos: "Dat is ook te verklaren, omdat Delta de gegevens van basis- en pluspakket op de site nog niet heeft bijgewerkt".

                    Ook al is ea niet bijgewerkt op sites , het moet gewoon werken zoals aangekondigd vanaf dag 1 in de App en op Live TV.
                    Dan verschillen wij helemaal niet van mening lijkt mij.. :S

                    Reageer


                    • #11
                      En de moderators bewaren verder het diepste stilzwijgen....... Jammer.
                      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Rinus
                        En de moderators bewaren verder het diepste stilzwijgen....... Jammer.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Rinus
                          En de moderators bewaren verder het diepste stilzwijgen....... Jammer.
                          Als het maar geen stilte voor de storm is....:S

                          Reageer


                          • #14
                            Eeehhh dit serviceforum is toch iets wat we ook met zijn allen betalen???
                            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                            Reageer


                            • #15
                              Beste roosje,

                              Je geeft aan dat je nog geen Nat Geo WIld kan kijken op www.delta.nl/tv.
                              Kun je een bericht sturen naar [email protected] met je relatienummer en een omschrijving van het probleem?
                              Dan ga ik voor je kijken hoe we dit kunnen oplossen.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X