Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

overstappen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • overstappen

    hallo

    ik wil overstappen vanwege de zenders (tlc, discovery ect) die nu uit het basispakket zijn gehaald,maar om over te stappen duurt het minimaal 15 dagen voor nieuwe aansluiting.
    heb ik een maand op zeg termijn. komt er een boete ook al ben ik jaren al klant en betaal ik na overstappen nog de kabel omdat dat van delta is of is dat niet meer dat er nog een stukje beheer is over de kabel.

    mvg antonia

  • #2
    Ja, wie heeft er niet de smoor in dat deze kanalen weg zijn uit het basispakket. Al heb ik ook een hekel aan de chantagepraktijken van Fox Sport en Discovery. Wat mij toch het meeste stoort is dat Delta er pas melding van maakt na 1 mei. Ja, 1 mei, want tot die datum kon je zonder problemen je abonnement opzeggen vanwege de nieuwe maandtarieven. Enige coulance zou in dit geval wel sieren. Wie weet.

    Reageer


    • #3
      Klant is koning...... nee al lang niet meer, weet niet alles ligt aan delta,maar ze hebben wel de keus gemaakt zonder overleg met klanten en te laat in gelicht,heel jammer

      Reageer


      • #4
        Je kunt kosteloos opzeggen, tot 4 weken na het bericht van Delta, dus .............

        Reageer


        • #5
          Wel achterhaalt dat je via een brief moet opzeggen en dit niet online kunt regelen, of een formulier kunt downloaden dat als voorbeeld dient en kunt mailen met je handtekening. Nu moet je maar afwachten of het goed geregeld is op tijd om geen dubbele kosten te krijgen. Of is dit wel mogelijk en kan ik het niet vinden? Waarom maakt Delta geen gebruik van de overstapservice zoals andere providers? Ik weet wel dat ik na de overstap (na nooit een andere provider te hebben gehad) niet meer makkelijk zal terugkomen als dit al zo ingewikkeld gemaakt wordt voor mij.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Beps
            Wel achterhaalt dat je via een brief moet opzeggen en dit niet online kunt regelen, of een formulier kunt downloaden dat als voorbeeld dient en kunt mailen met je handtekening. Nu moet je maar afwachten of het goed geregeld is op tijd om geen dubbele kosten te krijgen. Of is dit wel mogelijk en kan ik het niet vinden? Waarom maakt Delta geen gebruik van de overstapservice zoals andere providers? Ik weet wel dat ik na de overstap (na nooit een andere provider te hebben gehad) niet meer makkelijk zal terugkomen als dit al zo ingewikkeld gemaakt wordt voor mij.
            Wat is ingewikkeld..je kunt gewoon contact opnemen met de klantenservice:
            https://www.delta.nl/klantenservice/opzeggen

            Reageer


            • #7
              Jos...gelooft U nog in sprookjes ???

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Jos
                Oorspronkelijk gepost door Beps
                Wel achterhaalt dat je via een brief moet opzeggen en dit niet online kunt regelen, of een formulier kunt downloaden dat als voorbeeld dient en kunt mailen met je handtekening. Nu moet je maar afwachten of het goed geregeld is op tijd om geen dubbele kosten te krijgen. Of is dit wel mogelijk en kan ik het niet vinden? Waarom maakt Delta geen gebruik van de overstapservice zoals andere providers? Ik weet wel dat ik na de overstap (na nooit een andere provider te hebben gehad) niet meer makkelijk zal terugkomen als dit al zo ingewikkeld gemaakt wordt voor mij.
                Wat is ingewikkeld..je kunt gewoon contact opnemen met de klantenservice:
                https://www.delta.nl/klantenservice/opzeggen
                Dacht je nu werkelijk dat ik dat nog niet bekeken had? Hier staat het dus niet tussen, wel energie enz. maar niet het gedeelte van tv, bellen en internet. Je wordt tureluurs van het cirkeltje wat je aan kunt klikken maar hulpvaardig is het niet.:@

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Beps
                  Oorspronkelijk gepost door Jos
                  Oorspronkelijk gepost door Beps
                  Wel achterhaalt dat je via een brief moet opzeggen en dit niet online kunt regelen, of een formulier kunt downloaden dat als voorbeeld dient en kunt mailen met je handtekening. Nu moet je maar afwachten of het goed geregeld is op tijd om geen dubbele kosten te krijgen. Of is dit wel mogelijk en kan ik het niet vinden? Waarom maakt Delta geen gebruik van de overstapservice zoals andere providers? Ik weet wel dat ik na de overstap (na nooit een andere provider te hebben gehad) niet meer makkelijk zal terugkomen als dit al zo ingewikkeld gemaakt wordt voor mij.
                  Wat is ingewikkeld..je kunt gewoon contact opnemen met de klantenservice:
                  https://www.delta.nl/klantenservice/opzeggen
                  Dacht je nu werkelijk dat ik dat nog niet bekeken had? Hier staat het dus niet tussen, wel energie enz. maar niet het gedeelte van tv, bellen en internet. Je wordt tureluurs van het cirkeltje wat je aan kunt klikken maar hulpvaardig is het niet.:@
                  Ik denk dat Jos bedoelde de telefoon pakken en bellen.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door adje
                    Oorspronkelijk gepost door Beps
                    Oorspronkelijk gepost door Jos
                    Oorspronkelijk gepost door Beps
                    Wel achterhaalt dat je via een brief moet opzeggen en dit niet online kunt regelen, of een formulier kunt downloaden dat als voorbeeld dient en kunt mailen met je handtekening. Nu moet je maar afwachten of het goed geregeld is op tijd om geen dubbele kosten te krijgen. Of is dit wel mogelijk en kan ik het niet vinden? Waarom maakt Delta geen gebruik van de overstapservice zoals andere providers? Ik weet wel dat ik na de overstap (na nooit een andere provider te hebben gehad) niet meer makkelijk zal terugkomen als dit al zo ingewikkeld gemaakt wordt voor mij.
                    Wat is ingewikkeld..je kunt gewoon contact opnemen met de klantenservice:
                    https://www.delta.nl/klantenservice/opzeggen
                    Dacht je nu werkelijk dat ik dat nog niet bekeken had? Hier staat het dus niet tussen, wel energie enz. maar niet het gedeelte van tv, bellen en internet. Je wordt tureluurs van het cirkeltje wat je aan kunt klikken maar hulpvaardig is het niet.:@
                    ik heb ook gebeld
                    Ik denk dat Jos bedoelde de telefoon pakken en bellen.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X