Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA Analoge televisie

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • DELTA Analoge televisie

    Ik denk dat ik op school niet goed :? opgelet heb. 3 zenders uit het analoge aanbod geen zender erbij, het zelfde maandtarief betalen en dan zegt delta het wordt niet duurder. Volgens mij krijg ik minder zenders dus is het toch duurder??

    In het analoge zenderaanbod en het digitale zenderaanbod zonder smartcard verdwijnen de zenders TLC, Discovery en Eurosport en komen geen vervangende zenders terug.

  • #2
    Hoi dom blondje,

    Welkom op het Serviceforum.
    De analoge kijker kan voor hetzelfde maandbedrag ook kiezen voor het digitale Standaardpakket. Betere beeldkwaliteit en in pakket TV & Internet Instap / Alles-in-1 Instap of een hoger abonnement gratis gebruik van de DELTA TV-app waarmee je tv kunt kijken op smartphone, tablet en pc/laptop.

    Reageer


    • #3
      Hallo Ferry

      koop je voor mij dan een andere tv want op mijn huidige tv kan ik geen digitale tv kijken ( zelf geconstateerd door een medewerker van delta)?
      Dat vind ik nog een leuke verrassing van je

      Reageer


      • #4
        Het digitale Standaardpakket geld alleen voor leden met een echte tv , niet voor oude zooi.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X