Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen interactieve tv meer na omzetting abonnement

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen interactieve tv meer na omzetting abonnement

    sinds de omzetting naar een premium abonnement heb ik geen interactieve tv meer. Vind dit heel vreemd dus betaal ik voor iets wat ik niet heb?

  • #2
    wat bedoel je precies?
    Heb je het over Live TV en TV APP?

    Of bedoel je kanaal 12?
    In geval het laatste, heb je misschien een nieuw modem gekregen en heb Internet via Wifi op je tv?
    Zo ja, pas dan de wifi instellingen van de tv aan..
    Je hebt een nieuw draadloosnetwerkmet een andere nam en andere key.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
      wat bedoel je precies?
      Heb je het over Live TV en TV APP?

      Of bedoel je kanaal 12?
      In geval het laatste, heb je misschien een nieuw modem gekregen en heb Internet via Wifi op je tv?
      Zo ja, pas dan de wifi instellingen van de tv aan..
      Je hebt een nieuw draadloosnetwerkmet een andere nam en andere key.

      Ik bedoel idd kanal 12. Ik heb wel geen nieuwe modem dit was eerder al meet wifi en bij mijn oude abonnement werkte kanal 12 wel. Vind het heel erg vreemd

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door ann.strassburg
        sinds de omzetting naar een premium abonnement heb ik geen interactieve tv meer. Vind dit heel vreemd dus betaal ik voor iets wat ik niet heb?
        Er zit een wezenlijk verschil tussen iets niet hebben en iets wat je wel hebt, maar momenteel niet werkt.

        Reageer


        • #5
          Welk modem heb je precies?
          Heb je nog een eigen router in gebruik?

          Werkt wifi wel op andere apparaten?

          Reageer


          • #6
            Hoi ann.strassburg,

            Welkom op het serviceforum.
            Kun je mij je klantnummer of relatienummer doorsturen via een privebericht zodat ik kan kijken wat ik voor je kan doen?
            Privebericht stuur je door op mijn naam te klikken.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Ptrol
              Welk modem heb je precies?
              Heb je nog een eigen router in gebruik?

              Werkt wifi wel op andere apparaten?
              de wifi werkt op andere apparaten en ik heb geen andere router in gebruik. Het is een DOCSIS 2

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door ann.strassburg
                Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                Welk modem heb je precies?
                Heb je nog een eigen router in gebruik?

                Werkt wifi wel op andere apparaten?
                de wifi werkt op andere apparaten en ik heb geen andere router in gebruik. Het is een DOCSIS 2
                Dan heb je een oud modem.
                Neem even contact op met de klantenservice, die kunnen zorgen dat je een nieuw modem krijgt.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door adje
                  Oorspronkelijk gepost door ann.strassburg
                  Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                  Welk modem heb je precies?
                  Heb je nog een eigen router in gebruik?

                  Werkt wifi wel op andere apparaten?
                  de wifi werkt op andere apparaten en ik heb geen andere router in gebruik. Het is een DOCSIS 2
                  Dan heb je een oud modem.
                  Neem even contact op met de klantenservice, die kunnen zorgen dat je een nieuw modem krijgt.

                  Een DOCSIS 2.0 dient zsm vervangen te worden.
                  Ik weet niet of je Ferry al een bericht hebt verzonden, maar anders ontvang ik dat graag. Dan sturen we ff een nieuw modem naar je toe.

                  Werkt kanaal 12 inmiddels weer trouwens?

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X