Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan niet opnemen van NPO3

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kan niet opnemen van NPO3

    Al enkele weken lukt het niet om programma's op te nemen van NPO3. Ik krijg dan de melding: opname mislukt door ontbreken antennesignaal. Van andere zenders lukt het wel. Wat kan daar de oorzaak van zijn?

  • #2
    Hallo henklensen,

    Welkom op ons Serviceforum

    Dit heeft te maken met te weinig signaal naar het apparaat wat het probeert op te nemen. Dit kan overigens op verschillende zenders voorkomen ook al is dat bij jou niet het geval.

    Als je meerdere tv-toestellen in je woning hebt, wil je dan dit apparaat eens op de hoofdaansluiting aansluiten zonder splitter of antenneversterker en het dan nog eens proberen?

    Laat even weten wat de resultaten zijn.
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

    Reageer


    • #3
      Ik ben aangesloten op digitale TV via een HUMAX, die rechtstreeks op de tv-aansluiting in de woonkamer zit. Ik heb vanmiddag nog een stukje opgenomen en nu lukte het wel. Kan het van voorbijgaande aard zijn?

      Reageer


      • #4
        Dat is mogelijk. Ik zou het wel in de gaten houden. Mocht het nog eens terugkomen, dan kan je de stappen van Caroline doorlopen.
        Voor nu in ieder geval mooi dat het weer werkt!

        Reageer


        • #5
          Bedankt!

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X