Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Storingen op tv en soms een foutmelding

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Storingen op tv en soms een foutmelding

    Hallo allemaal
    Nog maar eens een vraag over het tv kijken want ik kan het zo snel niet terug vinden.

    Ik heb sinds vrijdag een nieuwe tv (samsung) en heb nu regelmatig een verstoring tijdens de uitzendingen en ook soms de melding dat het gekozen kanaal (npo2) geen deel uitmaakt van mijn abonnement ? op mijn vorige tv ook een samsung had ik die storingen niet...
    Ik heb al een nieuwe coaxkabel gekocht (hirschmann 4G) maar dat verhelpt het probleem ook niet.
    Iemand nog een idee wat het zou kunnen zijn ?

    alvast bedankt Dave

  • #2
    Krijg je die melding alleen bij NPO2?
    Al eens geprobeerd te zenders opnieuw te laten zoeken/installeren?

    Reageer


    • #3
      'k Hoop dat dat helpt.
      Anders ook eens kijken of er wellicht nieuwe software voor je toestel is.

      Reageer


      • #4
        Ik heb vandaag de software van mijn TV ge-update en als je dat regelmatig doet dan heb je daar geen problemen mee, vooral bij SAMSUNG goed kijken in het menu, daar kan je een hele hoop problemen oplossen.

        Reageer


        • #5
          als het goed is update me tv automatisch zodra er een update is maar zal er toch eens naar kijken tot zover bedank

          Reageer


          • #6
            https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/...swer=obj(23229)

            Reageer


            • #7
              Hallo Dave,

              Heb je Linda een bericht gestuurd of wat aan het stappenplan gehad?
              Als je Linda niets hebt gestuurd, stuur dan een e-mail met je klantnummer, adres gegevens en smartcardnummer naar [email protected]. Dan geven we de smartcard een zetje.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X