Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kaart geactiveerd bevestiging gehad maar toch geen beeld op HD zenders.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kaart geactiveerd bevestiging gehad maar toch geen beeld op HD zenders.

    Hallo alles volgens de regels gedaan nadat ik een kaart heb gekocht voor de HD zenders te kunnen kijken.
    Kaart geactiveerd bevestiging gehad maar toch geen beeld op HD zenders.
    Waarom gaan er zoveel dingen fout en geeft dit frustratie en extra veel werk om het weer recht te kunnen zetten.

    Hoop dat ik via pb mijn gegevens mag doorgeven en het probleem kan opgelost te worden.

    Mvg Jorisarco

  • #2
    Hoi Jorisarco,

    Zit de smartcard wel in de decoder of televisie?

    Reageer


    • #3
      Frans,

      Ik begrijp jou vraag echt niet omdat dit natuurlijk erg kort door de bocht is.
      En moet daarom lachen om deze vraag.
      Ik heb de kaart nieuw gekocht en deze in de decoder gedaan en had eerst prima beeld en heb de documenten gelezen die bij de kaart zitten en deze netjes aangemeld.
      Dit omdat je anders na 10 dagen geen beeld meer hebt.
      Heb een brief gekregen dat mijn kaart aangemeld is dus geen probleem denk ik dan.
      Helaas gaat de kaart op zwart met de mededeling dat de kaart niet geactiveerd is dus nu breekt mijn klomp alles gedaan volgens het boekje maar helaas,:@
      Bellen met de helpdesk is geen optie omdat ik dan zo door mijn belminuten heen ben omdat een wachttijd van 30 min geen uitzondering is.

      @Frans
      Wil graag mijn gegevens via pb willen sturen om het probleem op te lossen en mijn kaart weer geactiveerd kan worden.

      Mvg Jorisarco

      Reageer


      • #4
        Hallo jorisarco, kan je het relatienummer en het smartcardnummer naar mij sturen in een pb? Dan check ik het voor je.

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            Bedankt TimH en Sheena

            Het werkt weer Thanks

            Mvg Jorisarco

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X