Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Pakket wijziging voor digitale tv nog steeds niet actief

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Pakket wijziging voor digitale tv nog steeds niet actief

    heb gisteren aangevraagd om foxsport over te zetten naar totaal sportabbonement incl Ziggo totaal
    nog steeds GEEN ontvangst , moest wel eerst 20 minuten in de wachtstand en kreeg daarna te horen ga het regelen en tot ziens

  • #2

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door jokade
      heb gisteren aangevraagd om foxsport over te zetten naar totaal sportabbonement incl Ziggo totaal
      nog steeds GEEN ontvangst , moest wel eerst 20 minuten in de wachtstand en kreeg daarna te horen ga het regelen en tot ziens
      Dat word zeker geregeld maar ik denk dat hij pas actief is begin Oktober dat is meestal zo.

      Reageer


      • #4
        De zender komt door zodra wij het pakket er op zetten. Ik vermoed dat er een probleem was tijdens het gesprek in verband met overlap van de zenders, administratief gezien. Dit wil ik graag uitzoeken en rechtzetten.

        Reageer


        • #5
          Hallo Jokade,

          Ik begreep van Tim dat jullie contact hebben gehad. Kun je inmiddels genieten van de sportzenders?

          Reageer


          • #6
            toch nog allemaal goed geregeld, dit weekend was alles beschikbaar zoals gevraagd.
            misschien was ik wat ongeduldig ?

            Reageer


            • #7
              Daar durf ik geen uitspraak over te doen

              In ieder geval goed om te horen dat alles beschikbaar is en je kunt genieten van de zenders.
              Veel kijkplezier!

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X