Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

TV geeft melding geen smartcard gevonden

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • TV geeft melding geen smartcard gevonden

    ik heb een panasonic viera type TX-L32U3E met een kaart van Smith hij geeft steeds aan dat er geen kaart in zit terwijl het toch een smart card is die wel werkt op mijn oude modem

  • #2
    Die vraag stelde je eerder in onderstaand topic, waarna je niet verder reageerde.....
    https://forum.zeelandnet.nl/delta-in...erkt-niet-3910

    Reageer


    • #3
      Hallo Houmes55,

      Kun je vertellen of de kaart in een decoder zit of in een module?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Linda van Giezen
        Hallo Houmes55,

        Kun je vertellen of de kaart in een decoder zit of in een module?
        In een module van smit. Hij heeft het eerst wel gedaan maar nu geeft hij steeds aan dat er geen kaart in zit

        Reageer


        • #5
          Zit de kaart er wel op de goede manier in?

          Reageer


          • #6
            ja met de pijl naar voren maar ik zie dat er krassen op het gouden stukje zitten [strepen] kan dat de oorzaak zijn hij doet het wel op mijn modum

            Reageer


            • #7
              Hallo Houmes55,

              Als bijlage voeg ik twee afbeeldingen toe, op deze wijze kun je controleren of de kaart goed in de Ci+ module geplaatst is.
              De complete installatie video kun je hier bekijken.

              Het is voor mij lastig te beoordelen wat de krassen op het gouden stukje zijn. Er zitten standaard een aantal strepen in de chip. Alle andere strepen kunnen duiden op beschadigingen. Ook de kaart kun je controleren ad van de afbeeldingen en de video.

              Wat is het merk van je modem? Ik gok namelijk dat je een decoder bedoeld.

              Reageer


              • #8
                Hoi houmes55,

                Kan je ons nog voorzien van een update op de gestelde vragen? Of is het probleem ondertussen al verholpen?
                A prudent question is one-half of wisdom

                Reageer


                • #9
                  De panasonic is een apart verhaal kwa ci + module's als je de smith ci+ module heb zou deze moeten werken, andere merken ci module's heeft de panasonic problemen, mee je zou hem ook kunnen updaten via de zenderlijst ik kan je even niet zeggen welk kanaal heb die weleens tussen de lijsten van delta zien staan.

                  Reageer


                  • #10
                    Ik zie geen reactie van houmes55 terug komen, ik verwacht dat het probleem intussen verholpen is.
                    Daarom noteer ik dit topic als beantwoord.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X