Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Digitale ontvanger stuk..

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Digitale ontvanger stuk..

    Sinds een hele poos is mn digitale ontvanger van Humax stuk. Bij contact zeelandnet werd ik doorverwezen naar Humax die alles op afstand hebben uitgetest en dat idd bleek dat de HDMI verbinding stuk is.
    Ze stelden voor de ontvanger binnen te sturen.. moet ik sowieso al betalen om te kijken wat er aan gedaan kan worden, plus dat ik al die tijd geen vervangtoestel kan bekomen van Zeelandnet of hen.
    Had ik echt geen zin in tijdens het WK voetbal... Ik vraag mij af waarom Zeelandnet niet gewoon het toestel kan vervangen?
    De makkelijkste oplossing voor mij is overstappen naar een andere provider die me dan een nieuw toestel aanlevert..

  • #2
    Hallo wouterW, welkom op het forum.

    Waarom zou Zeelandnet voor vervanging moeten zorgen. Hebben zij het apparaat geleverd en zo ja, zit er nog garantie op?

    Reageer


    • #3
      Heeft U al aan andere oplossingen gedacht?, bv op prikbord, daar staan reparatie adressen of goede gebruikte decoders.

      Reageer


      • #4
        Het modem voor internet is eigendom van Zeelandnet, zij moeten ook zorgen, dat deze werkt.
        De Humax heeft U gekocht, het is Uw eigendom en U bent hiervoor verantwoordelijk.
        Tenzij U nog garantie heeft, dan is de leverancier verantwoordelijk.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door r0n
          Het modem voor internet is eigendom van Zeelandnet, zij moeten ook zorgen, dat deze werkt.
          De Humax heeft U gekocht, het is Uw eigendom en U bent hiervoor verantwoordelijk.
          Tenzij U nog garantie heeft, dan is de leverancier verantwoordelijk.
          of gekregen....maar ook dan is het eigendom :8

          Reageer


          • #6
            Goed ik weet dat het uiteraard behelpen blijft, maar dan zal je gedurende de reparatie tevreden moeten zijn met de Free To Air kanalen of de ouderwetse analoge televisie.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Jos
              Hallo wouterW, welkom op het forum.

              Waarom zou Zeelandnet voor vervanging moeten zorgen. Hebben zij het apparaat geleverd en zo ja, zit er nog garantie op?
              ja zij hebben dit geleverd, en ja bij melding probleem zat er nog garantie op. De HDMI uitgang werkt niet meer.

              Reageer


              • #8
                Hallo WouterM,

                Welkom op het forum!

                Als ik het goed begrijp heb je de decoder als cadeau ontvangen bij jouw abonnement.
                Na ontvangst van de decoder is dit jouw eigendom. De garantie loopt inderdaad niet via DELTA, maar via de leverancier. Om deze reden kan DELTA de decoder niet vervangen.

                De garantie is voor Quantis in deze situatie. Heb je al contact met hen opgenomen, want dat is me nu onduidelijk.
                Quantis is te bereiken via het telefoonnummer 085 - 50 00 401, emailadres [email protected] en de website https://quantiselectronics.com/.
                Uiteraard hoop ik dat je met hen tot een goede oplossing kunt komen!

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X