Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

strepen op het scherm

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • strepen op het scherm

    ik kreeg de tip om te kijken naar de tv zender ons
    als ik daar naar kijk in de huiskamer op een B&o tv
    krijg ik strepen voornamelijk groen haperend geluid
    kijk ik boven met Samsung in humax decoder krijg
    ik ook lichte strepen stoppend beeld haperend geluid

  • #2
    Heb je wel een abonnement op het pluspakket?

    Reageer


    • #3
      Ons zit in basispakket

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Jos
        Heb je wel een abonnement op het pluspakket?
        nee ik heb geen abonnement op het plus pakket wij kijken digitaal met smart kaart

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door sjoom
          Oorspronkelijk gepost door Jos
          Heb je wel een abonnement op het pluspakket?
          nee ik heb geen abonnement op het plus pakket wij kijken digitaal met smart kaart
          Dan zal dat het probleem zijn. ONS zit in het pluspakket en ga je dus met een abonnement op alleen het basispakket niet kunnen bekijken1

          Reageer


          • #6
            Daar zit jij toch echt mis mee Jos want ONS was voor heen Nostalgienet die zat in het plus pakket maar ONS zit gewoon in het basis pakket ook al staat hij niet op de lijst zit er gewoon in.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door loeffenr
              Daar zit jij toch echt mis mee Jos want ONS was voor heen Nostalgienet die zat in het plus pakket maar ONS zit gewoon in het basis pakket ook al staat hij niet op de lijst zit er gewoon in.
              Even gecheckt en ik kan ONS (zonder Pluspakket) inderdaad ook bekijken. Volgens het actuele zenderoverzicht (10 augustus) is ONS echter wel degelijk onderdeel van het Pluspakket:
              Zenderoverzicht

              Dus..of het overzicht is fout, of we kunnen vast binnenkort niet meer ONS kijken via het basispakket

              Reageer


              • #8
                Ik heb je linkje even aangepast Jos aangezien wij geen toegang hebben tot je C drive

                Zie ONS hier idd ook opstaan als Pluspakket zender, dus dan zou hij met het standaardpakket niet zichtbaar moeten zijn. Ik ga dit navragen.

                Dit zal echter geen oorzaak zijn van beeldverstoring.

                Ik begrijp van sjoom dat er twee TV's aanwezig zijn. Maak eens een rechtstreekse aansluiting, dus zonder splitters en/of versterkers, met het punt waar het signaal binnenkomt. Brengt dat geen verbetering dan is het ons advies om de coaxkabel te vervangen voor een exemplaar met kabelkeurmerk en 4G afscherming.

                Komt het signaal binnen in de woonkamer? Probeer dan ook eerst een aansluiting zonder opsteekfilter. Hou er dan wel rekening mee dat zonder opsteekfilter telefoon en internet, mits aanwezig, tijdelijk niet mogelijk is Herstart na het terugsteken van het opsteekfilter even het modem.

                Zonder opsteekfilter goed beeld? Laat het mij of een collega moderator weten, dan sturen wij kosteloos een nieuw filter toe. Met een nieuwe kabel ook nog beeldverstoring? Dan horen wij het ook graag zodat wij vervolgstappen kunnen ondernemen.
                A prudent question is one-half of wisdom

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                  Ik heb je linkje even aangepast Jos aangezien wij geen toegang hebben tot je C drive

                  Zie ONS hier idd ook opstaan als Pluspakket zender, dus dan zou hij met het standaardpakket niet zichtbaar moeten zijn. Ik ga dit navragen.

                  Dit zal echter geen oorzaak zijn van beeldverstoring.

                  Ik begrijp van sjoom dat er twee TV's aanwezig zijn. Maak eens een rechtstreekse aansluiting, dus zonder splitters en/of versterkers, met het punt waar het signaal binnenkomt. Brengt dat geen verbetering dan is het ons advies om de coaxkabel te vervangen voor een exemplaar met kabelkeurmerk en 4G afscherming.

                  Komt het signaal binnen in de woonkamer? Probeer dan ook eerst een aansluiting zonder opsteekfilter. Hou er dan wel rekening mee dat zonder opsteekfilter telefoon en internet, mits aanwezig, tijdelijk niet mogelijk is Herstart na het terugsteken van het opsteekfilter even het modem.

                  Zonder opsteekfilter goed beeld? Laat het mij of een collega moderator weten, dan sturen wij kosteloos een nieuw filter toe. Met een nieuwe kabel ook nog beeldverstoring? Dan horen wij het ook graag zodat wij vervolgstappen kunnen ondernemen.
                  http://www.kijkbijons.nl/waar-te-zien/content/page?1929

                  Reageer


                  • #10
                    Daar staat volgens mij geen pluspakket.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door loeffenr
                      Daar staat volgens mij geen pluspakket.
                      Maar ook geen standaardpakket
                      Er staat alleen dat wij hem aanbieden.
                      A prudent question is one-half of wisdom

                      Reageer


                      • #12
                        Waarom zou een zender voor ouderen in een plus pakket moeten daar begrijp ik de logica niet van.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door loeffenr
                          Waarom zou een zender voor ouderen in een plus pakket moeten daar begrijp ik de logica niet van.
                          Waarom zou het een zender voor ouderen zijn en zelfs al was het dat...dan is het voor geen enkele zender logisch om die in het pluspakket te stoppen...toch :8
                          Kunnen we wellicht het film- en sportpakket binnenkort dan ook in het basispakket verwachten?

                          Reageer


                          • #14
                            @Sjoom,

                            Heb je een rechtstreekse aansluiting getest? Wat is het resultaat?

                            Reageer


                            • #15
                              sjoom, aangezien het topic onbeantwoord blijft sluit ik het topic. Als er nog problemen zijn neem gerust contact op met de klantenservice.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X