Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

zeelandnet portaal

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • zeelandnet portaal

    'Ik heb een Philips smart TV met CI module, maar ik kan Zeelandnetportaal niet krijgen. Wat moet ik doen op een Philips TV

  • #2
    Dat kun je alleen ontvangen met een tv die geschikt is voor hbbtv. Wat is het typenummer van je tv?

    Reageer


    • #3
      Ik zou er ook niet teveel moeite voor doen want het meeste van zeelandnetportaal zit op een smart tv. Zou een stuk handiger zijn als de delta tv-app erop zou zitten. Dan kun je via je tv programma's terugkijken maar helaas.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Kwek
        Ik zou er ook niet teveel moeite voor doen want het meeste van zeelandnetportaal zit op een smart tv. Zou een stuk handiger zijn als de delta tv-app erop zou zitten. Dan kun je via je tv programma's terugkijken maar helaas.
        Er is een mogelijkheid, om via een Chromecast, de DELTA app te kunnen gebruiken op de TV. De bediening loopt dan via de telefoon.

        Er zijn wel plannen om de DELTA app via de door ons officeel ondersteunde decoder, Humax HD Fox C, uit te rollen. Details daarover zijn nog niet bekend. Via de SmartTV zal dat nog niet gaan gebeuren omdat we dan met elke fabrikant apart afspraken moeten maken.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          Hallo ruudlouw,

          Welkom op het forum

          Bij de meeste tv's moeten de data- of internetservices nog worden ingeschakeld. Deze instelling kun je vinden in de systeeminstellingen van je tv

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door ruudlouw
            'Ik heb een Philips smart TV met CI module, maar ik kan Zeelandnetportaal niet krijgen. Wat moet ik doen op een Philips TV
            Hoi Ruud,
            Kan je inmiddels het Portaal v Zeeland bekijken? Zo ja, wil de dan kiezen voor 'het beste antw'?

            Reageer


            • #7
              Hallo Ruud,

              Ik zie dat er nog geen antwoord gegeven is op de vraag van Naoual, ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels verholpen is.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X