Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

t.v kijken laptop

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • t.v kijken laptop

    goedemiddag ,kan weer niet kijken op mn laptop.
    wat te doen?

  • #2
    Kijk je via APP of Live TV?

    Krijg je een foutmelding?
    Zo ja, welke?

    Reageer


    • #3
      Hallo Ptrol, ik kijk Live TV.
      nee geen foutmelding,beeld is zwart, met blauwe rand met gemist ,opnemen en zo
      maar ver doet het niets,moest inloggen en kreeg dit te zien.

      Reageer


      • #4
        Internet Explorer?
        Zo ja, heb je in Extra misschien vinkje staan bij Active X Filtering? Ontvink indien aangevinkt.
        Sluit IE en heropen IE. Probeer het dan nog eens.

        Je had je laptop al eens herstart?

        Reageer


        • #5
          Ja al eens herstart en alle stekkers eruit en nee geen vinkje.
          nu net weer geprobeerd,weer blauwe balk zal ik de cleaner laten werken?

          Reageer


          • #6
            Log eens uit?
            Kan je dat via het streepjesblok links op de blauwe balk.
            Log daarna weer eens in.

            Op hoeveel apparaten ben je ingelogd?

            Reageer


            • #7
              Sorry,het helpt niets,ben op alleen mn laptop.

              Reageer


              • #8
                Je gebruikt wifi?

                Heb je alleen problemen met Live TV?
                Verder niet?

                Reageer


                • #9
                  bedankt voor je geduld hoor!
                  ja gebruik wifi en ja alleen problemen met Live TV .

                  Reageer


                  • #10
                    Welk besturingssysteem staat er op je laptop?

                    Reageer


                    • #11
                      Astrid , het is alleen maar ellende met de tv app /live tv. Gewoon geduldig afwachten en het gaat vanzelf weer werken. Vooral niks geen instellingen veranderen in je pc/laptop omdat het probleem bij de aanbieder ligt. Kortom , het komt vanzelf weer goed

                      Reageer


                      • #12
                        heb een herstelpunt gemaakt naar de 24e, jippie is op gelost.
                        dank je wel hoor!
                        groetjes astrid

                        Reageer


                        • #13
                          Goed nieuws Astrid.
                          Wil je even op 'Beste antwoord' klikken zodat iedereen ziet dat jouw vraag is beantwoord? Dank je wel

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X