Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

NPO Best

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • NPO Best

    Ik zie op de npo site NPO Best nog gewoon actief, en ziggo geeft de zender ook nog door via kanaal 127 los. Aangezien er 4 kinder kanalen weer zijn bijgekomen. En hoop kanalen voor oudere gericht verdwenen. Het misschien toch beter is NPO Best weer in pakket op te nemen. Ze zouden eerst samen uitzenden via NPO Zapp Xtra maar dat gebeurd nu niet meer en zij twee losse kanalen. Zou delta sieren dit kanaal ook in aanbod op te nemen. En caiway zend het trouwens ook nog gewoon uit.

  • #2
    Ik ga dit intern even navragen. De juiste mensen zijn op dit moment helaas niet meer aanwezig. Zodra ik meer weet, zal ik dat in dit topic melden!

    Reageer


    • #3
      En is er al wat bekend ?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door dezoom
        En is er al wat bekend ?
        Hoi dezoom,

        Er is zeker iets bekend! Vanaf 1 juli is Hilversum gestopt met de doorgifte van NPO Best. Deze is inmiddels gefuseerd met NPO Zapp Xtra welke nog steeds via DELTA te bekijken is op zender 42. Hiervoor heb je het DELTA Pluspakket nodig. Ofwel NPO Best is nog steeds via DELTA te bekijken.

        Alvast een goed weekend toegewenst!

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Jort
          Oorspronkelijk gepost door dezoom
          En is er al wat bekend ?
          Hoi dezoom,

          Er is zeker iets bekend! Vanaf 1 juli is Hilversum gestopt met de doorgifte van NPO Best. Deze is inmiddels gefuseerd met NPO Zapp Xtra welke nog steeds via DELTA te bekijken is op zender 42. Hiervoor heb je het DELTA Pluspakket nodig. Ofwel NPO Best is nog steeds via DELTA te bekijken.

          Alvast een goed weekend toegewenst!
          NPO Zapp Xtra zit tegenwoordig in het basispakket :8
          Inderdaad geeft NPO aan dat NPO Best is gecombineerd met dat kanaal. Vreemd is dat de programma's die NPO Best uitzend daar niet te zien zijn...
          http://tvgids.mobi/36-Best-24-vandaag.html

          Reageer


          • #6
            Volgens mij is NPO Best 6e kanaal van themakanalen. Alle andere providers geven NPO Best los door. En op NPO site is die ook los http://www.npo.nl/live denk dat ze toch niet samen hebben gevoegd.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X