Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan ik met de HD Fox C HD televisie kijken?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kan ik met de HD Fox C HD televisie kijken?

    Ik heb een humax tv die dus ook geen HD kan ontvangen na navragen. Mijn smartcard zit in die tv. Als ik nu de HD FOX C zou kopen, kan ik dan mijn smartcard daar in steken en zo wel HD ontvangen? Ik zit ook met het probleem dat ik BBC First niet kan ontvangen omdat mijn tv dus alleen geschikt is voor SD

  • #2
    Ik heb je vraag even verhuisd naar een eigen plek.

    Ja, met een HD Fox C kun je HD kijken maar je kunt ook interactief TV kijken via het portaal van Zeeland.

    https://www.delta.nl/tv-internet-tel...tale-ontvanger
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

    Reageer


    • #3
      Heeft de humax tv wel een HDMI aansluiting, poenske?

      Caroline, je hebt toch ook een HDMI-kabel nodig om de digitale decoder te verbinden met de televisie. Of heb ik het mis?

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            De resolutie die je hebt op je TV is voldoende voor HD. En ja, je kunt dat de smartcard uit je tv gebruiken in je decoder.
            Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Caroline
              De resolutie die je hebt op je TV is voldoende voor HD. En ja, je kunt dat de smartcard uit je tv gebruiken in je decoder.
              In zoverre dat je weliswaar al een veel beter beeld hebt dan analoog, maar niet kunt genieten van Full HD (1920x1080)
              Het is maar waar je de prioriteit legt. Die HD Fox heeft weer wel een twintuner, waarmee je dus een programma kunt kijken en tegelijkertijd een ander opnemen. Waarvoor inderdaad een externe harde schijf nodig is :8

              Reageer


              • #8
                Dan is mij niet geheel duidelijk waarom je kanaal 20 dan niet kan ontvangen.
                Deze tv ( LGB-32DRC ) is HD ready TV (1366 x 768 resolutie HD ready TV.
                ''k Zou eens kijken of er geen nieuwe firmware voor deze tv is, Poenske of op zijn minst terug naar de fabrieksinstellingen en smartcard opnieuw installeren.


                Een decoder aanschaffen kan altijd nog.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                  Dan is mij niet geheel duidelijk waarom je kanaal 20 dan niet kan ontvangen.
                  Deze tv ( LGB-32DRC ) is HD ready TV (1366 x 768 resolutie HD ready TV.
                  ''k Zou eens kijken of er geen nieuwe firmware voor deze tv is, Poenske of op zijn minst terug naar de fabrieksinstellingen en smartcard opnieuw installeren.


                  Een decoder aanschaffen kan altijd nog.
                  De handleiding van die tv geeft in een aparte procedure aan hoe je analoge (blz30) en digitale (blz52) zenders installeert.
                  Heb je wellicht alleen de analoge stappen gevolgd?

                  Reageer


                  • #10
                    Zie handleiding: https://www.gebruikershandleiding.co...016%2016:47:01

                    Moderator Frans had in je andere topic ook al geadviseerd terug te gaan naar de fabrieksinstellingen en eens opnieuw te installeren: https://forum.zeelandnet.nl/televisi...94/index1.html

                    Reageer


                    • #11

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Jos
                        Oorspronkelijk gepost door Caroline
                        De resolutie die je hebt op je TV is voldoende voor HD. En ja, je kunt dat de smartcard uit je tv gebruiken in je decoder.
                        In zoverre dat je weliswaar al een veel beter beeld hebt dan analoog, maar niet kunt genieten van Full HD (1920x1080)
                        Het is maar waar je de prioriteit legt. Die HD Fox heeft weer wel een twintuner, waarmee je dus een programma kunt kijken en tegelijkertijd een ander opnemen. Waarvoor inderdaad een externe harde schijf nodig is :8
                        De TV is HD ready (720P), dus idd niet Full HD, maar wel beter dan standaard definition (SD). [s]De HD Fox C heeft overigens maar 1 tuner.[/s] Je kan alleen een ander kanaal opnemen als je kijkt naar een ongecodeerd signaal of ,als je naar een gecodeerd signaal kijkt, een ongecodeerd signaal opnemen. De HD Fox C kan maar 1 kanaal tegelijk decoderen. De Humax 5400C, en een paar andere modellen uit de 5xxx serie, hebben [s]wel[/s] ook een twintuner.
                        A prudent question is one-half of wisdom

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                          Oorspronkelijk gepost door Jos
                          Oorspronkelijk gepost door Caroline
                          De resolutie die je hebt op je TV is voldoende voor HD. En ja, je kunt dat de smartcard uit je tv gebruiken in je decoder.
                          In zoverre dat je weliswaar al een veel beter beeld hebt dan analoog, maar niet kunt genieten van Full HD (1920x1080)
                          Het is maar waar je de prioriteit legt. Die HD Fox heeft weer wel een twintuner, waarmee je dus een programma kunt kijken en tegelijkertijd een ander opnemen. Waarvoor inderdaad een externe harde schijf nodig is :8
                          De TV is HD ready (720P), dus idd niet Full HD, maar wel beter dan standaard definition (SD). De HD Fox C heeft overigens maar 1 tuner. Je kan alleen een ander kanaal opnemen als je kijkt naar een ongecodeerd signaal of ,als je naar een gecodeerd signaal kijkt, een ongecodeerd signaal opnemen. De HD Fox C kan maar 1 kanaal tegelijk decoderen. De Humax 5400C, en een paar andere modellen uit de 5xxx serie, hebben wel een twintuner.
                          Dan is wat er op de volgende pagina staat niet helemaal juist..dus:
                          https://www.delta.nl/tv-internet-tel...tale-ontvanger

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Jos
                            Dan is wat er op de volgende pagina staat niet helemaal juist..dus:
                            https://www.delta.nl/tv-internet-tel...tale-ontvanger
                            Ik heb de handleiding er nog even op nagekeken en helaas moet ik de conclusie trekken dat ik geen gelijk had.... Ook de handleiding geeft aan dat er twee tuners in zitten, dus je had helemaal gelijk Jos!

                            Ik was in de verwarring gekomen omdat de decoder ook maar 1 kanaal per keer kan decoderen. Heb de eerdere reactie aangepast.
                            A prudent question is one-half of wisdom

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                              Oorspronkelijk gepost door Jos
                              Dan is wat er op de volgende pagina staat niet helemaal juist..dus:
                              https://www.delta.nl/tv-internet-tel...tale-ontvanger
                              Ik heb de handleiding er nog even op nagekeken en helaas moet ik de conclusie trekken dat ik geen gelijk had.... Ook de handleiding geeft aan dat er twee tuners in zitten, dus je had helemaal gelijk Jos!

                              Ik was in de verwarring gekomen omdat de decoder ook maar 1 kanaal per keer kan decoderen. Heb de eerdere reactie aangepast.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X