Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

oud 37 CM tv instellen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • oud 37 CM tv instellen

    Mijn vriendin gaat op zichzelf wonen en had een oud 37 cm tv tje en heb daar wat vragen over. Ik heb een Humax decoder erbij maar als ik die er van tussen haal blijft de tv doorwerken. Betekend dit dat de tv zonder decoder werkt en dus analoog? Ik moest ook alle kanalen met de hand instellen.

    Verder heb ik nog een vraag. Omroep Brabant en Rijnmond zie ik niet op die tv terwijl ze wel in mijn pakket zitten maar wss digitaal. Niet te ontvangen met dit toestel?

  • #2
    Hoe was die Humax-decoder met de tv verbonden? Alleen met een antennekabel (coax) of ook met een scartkabel, tulppluggen (rood/wit/geel) of een andere?
    Als de tv alleen analoog werkt, kun je hem wel als monitor voor je Humax gebruiken op dezelfde manier zoals je een video/dvd aansluit.

    Reageer


    • #3
      Ik had de humax decoder aangesloten zowel met scart kabel als met antenne kabel. Als ik dan het kaartje er uit haal of de tv rechtstreeks aansluit op de CAI dan werkt deze gewoon. Werkt deze zonder de humax?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door keestramper
        Ik had de humax decoder aangesloten zowel met scart kabel als met antenne kabel. Als ik dan het kaartje er uit haal of de tv rechtstreeks aansluit op de CAI dan werkt deze gewoon. Werkt deze zonder de humax?
        Dat hij werkt heb je zelf gezien dus :8 Als er geen smartcard in de tv zit zal dat dus analoog zijn, of het moet toch een vrij nieuwe tv zijn, die wel digitaal kan ontvangen en waarop je dan netwerknummer 4000 hebtr ingevoerd, waardoor een aantal digitale zenders kunnen worden ontvangen zonder smartcard. Ik vermoed dat al dat laatste niet aan de orde is en dat er dus sprake is van analoge ontvangst.
        Wat zijn merk/type van de tv?

        Reageer


        • #5
          Ik denk dat hij alleen anoloog werkt en dan kan dat zonder humax rechtstereeks? en klopt het dat je dan geen omroep Brabant kan ontvangen?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door keestramper
            Ik denk dat hij alleen anoloog werkt en dan kan dat zonder humax rechtstereeks? en klopt het dat je dan geen omroep Brabant kan ontvangen?
            Voor analoge ontvangst is alleen een coaxaansluiting (of losse antenne) nodig. Omroep Brabant is inderdaad alleen digitaal te bekijken.
            Dit is wat je analoog kunt ontvangen:
            https://www.delta.nl/tv-internet-tel...elevisie-radio

            Reageer


            • #7
              Oke bedankt ik weet weer meer.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X