Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

BBC first kan ik maar zien op 1 smartcard

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • BBC first kan ik maar zien op 1 smartcard

    de nieuwe zenders werken allemaal uitstekend, maar alleen BBC first, de mooiste nog wel, werkt maar op 1 van de 3 gekoppelde smartcards. Wie heeft hierop een antwoord?

  • #2
    Hallo Sjaak,

    Welkom op ons Serviceforum

    Ik ga ervan uit dat je bedoelt dat op die andere tv's met die gekoppelde smartcards je BBC first niet kunt zien.

    Neem een van deze kaarten eens mee naar je hoofdtelevisie (meestal in de woonkamer) plaats de kaart en kijk dan eens. Het kan zo zijn dat het signaal van deze zender niet goed bij je andere tv's komt.
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

    Reageer


    • #3
      Hallo Sjaak, welkom op het forum :8

      Kan de apparatuur waarin de andere smartcards zitten wel HD aan?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Caroline
        Hallo Sjaak,

        Welkom op ons Serviceforum

        Ik ga ervan uit dat je bedoelt dat op die andere tv's met die gekoppelde smartcards je BBC first niet kunt zien.

        Neem een van deze kaarten eens mee naar je hoofdtelevisie (meestal in de woonkamer) plaats de kaart en kijk dan eens. Het kan zo zijn dat het signaal van deze zender niet goed bij je andere tv's komt.
        Goede morgen, het bleek inderdaad aan de apparatuur te liggen, maar omdat RTLZ ook HD was en ik die wel ontving, werd ik een beetje op het verkeerde been gezet. Iedereen bedankt!

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X