Ik wil echt even kwijt dat ik door informatie op te vragen om digitaal tv te kijken bij jullie door de bomen het bos niet meer zie.
De informatie is ronduit slecht. Ik heb door veel zelf uit te zoeken het idee dat ik er onderhand meer van af weet dan jullie.
Wij willen digitaal gaan kijken, En dat gaat inmiddels. Maar HD alleen op NPO 1 , 2 3
Al 5 keer heb ik hier contact met jullie over gehad, en letterlijk 5 keer een compleet ander verhaal gehoord.
Het ging van: U bent aangemeld, dus veel kijkplezier .
Tot : ik zie hier dat u niet aangemeld bent.
Tot:U hoeft u niet aan te melden
Tot:u moet u zelf aanmelden, en dan sturen ze je naar een pagina waar je gebundelde kaartnummers moet doorgeven.
Ik wist al dat dat niet werkte, maar als je dat zei ,kreeg ik bericht dat het toch echt zo was.
Het is echt een lachertje, heel de klantenservice.
Wij hebben maar besloten om dan maar DGT te kijken, en dat HD dan maar niet.
Maar als u zo klanten wil lokken met een groter pakket. Dan pas ik toch
De informatie is ronduit slecht. Ik heb door veel zelf uit te zoeken het idee dat ik er onderhand meer van af weet dan jullie.
Wij willen digitaal gaan kijken, En dat gaat inmiddels. Maar HD alleen op NPO 1 , 2 3
Al 5 keer heb ik hier contact met jullie over gehad, en letterlijk 5 keer een compleet ander verhaal gehoord.
Het ging van: U bent aangemeld, dus veel kijkplezier .
Tot : ik zie hier dat u niet aangemeld bent.
Tot:U hoeft u niet aan te melden
Tot:u moet u zelf aanmelden, en dan sturen ze je naar een pagina waar je gebundelde kaartnummers moet doorgeven.
Ik wist al dat dat niet werkte, maar als je dat zei ,kreeg ik bericht dat het toch echt zo was.
Het is echt een lachertje, heel de klantenservice.
Wij hebben maar besloten om dan maar DGT te kijken, en dat HD dan maar niet.
Maar als u zo klanten wil lokken met een groter pakket. Dan pas ik toch
Reageer