Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik kan geen digitale TV kijken

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ik kan geen digitale TV kijken

    Ik wil echt even kwijt dat ik door informatie op te vragen om digitaal tv te kijken bij jullie door de bomen het bos niet meer zie.
    De informatie is ronduit slecht. Ik heb door veel zelf uit te zoeken het idee dat ik er onderhand meer van af weet dan jullie.
    Wij willen digitaal gaan kijken, En dat gaat inmiddels. Maar HD alleen op NPO 1 , 2 3
    Al 5 keer heb ik hier contact met jullie over gehad, en letterlijk 5 keer een compleet ander verhaal gehoord.
    Het ging van: U bent aangemeld, dus veel kijkplezier .
    Tot : ik zie hier dat u niet aangemeld bent.
    Tot:U hoeft u niet aan te melden
    Tot:u moet u zelf aanmelden, en dan sturen ze je naar een pagina waar je gebundelde kaartnummers moet doorgeven.
    Ik wist al dat dat niet werkte, maar als je dat zei ,kreeg ik bericht dat het toch echt zo was.
    Het is echt een lachertje, heel de klantenservice.
    Wij hebben maar besloten om dan maar DGT te kijken, en dat HD dan maar niet.
    Maar als u zo klanten wil lokken met een groter pakket. Dan pas ik toch

  • #2
    Hallo bvlasveld, welkom op het forum.

    NPO 1,2 en worden ongecodeerd doorgegeven en zijn (met een geschikte ontvangen) te zien. Wil je naar het volledige basispakket (en eventueel extra pakketten) kunnen kijken, dan heb je een smartcard en een tv/CI+ module/decoder nodig, waarmee die kaart werkt.
    Zonder smartcard kun je een beperkt aantal digitale zenders kijken, als je bij de installatie netwerknummer 4000 gebruikt.
    Meer info vind je o.a. via de volgende links:
    https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/...l#.V2wHpY9OKHs

    http://www.zeelandnet.nl/klantenserv...tv_2011_05.pdf
    https://www.youtube.com/watch?v=FamPjH8P_8g

    Zijn er nog meer vragen, geef dan even aan welke.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Jos
      Hallo bvlasveld, welkom op het forum.

      NPO 1,2 en worden ongecodeerd doorgegeven en zijn (met een geschikte ontvangen) te zien. Wil je naar het volledige basispakket (en eventueel extra pakketten) kunnen kijken, dan heb je een smartcard en een tv/CI+ module/decoder nodig, waarmee die kaart werkt.
      Zonder smartcard kun je een beperkt aantal digitale zenders kijken, als je bij de installatie netwerknummer 4000 gebruikt.
      Meer info vind je o.a. via de volgende links:
      https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/...l#.V2wHpY9OKHs

      http://www.zeelandnet.nl/klantenserv...tv_2011_05.pdf
      https://www.youtube.com/watch?v=FamPjH8P_8g

      Zijn er nog meer vragen, geef dan even aan welke.
      Zondag een smartcard gekocht. We hebben een nieuwe smart tv van Samsung.
      Netjes de aanmeldkaart opgestuurd, we keken al analoog bij Delta, en wilden graag digitaal kijken
      Dinsdag een mail van Delta of ik het smartcard nummer door wilde mailen. Dat was ik vergeten op de kaart te vermelden. Gedaan, en nog de zelfde dag een mail dat ik aangemeld was en er werd ons veel kijkplezier gewenst
      Wat er daarna allemaal gebeurde kunt u lezen in mijn verhaal. Ik ben werkelijk stomverbaasd dat een KLANTENSERVICE zo een belabberde service geeft.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door bvlasveld
        Oorspronkelijk gepost door Jos
        Hallo bvlasveld, welkom op het forum.

        NPO 1,2 en worden ongecodeerd doorgegeven en zijn (met een geschikte ontvangen) te zien. Wil je naar het volledige basispakket (en eventueel extra pakketten) kunnen kijken, dan heb je een smartcard en een tv/CI+ module/decoder nodig, waarmee die kaart werkt.
        Zonder smartcard kun je een beperkt aantal digitale zenders kijken, als je bij de installatie netwerknummer 4000 gebruikt.
        Meer info vind je o.a. via de volgende links:
        https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/...l#.V2wHpY9OKHs

        http://www.zeelandnet.nl/klantenserv...tv_2011_05.pdf
        https://www.youtube.com/watch?v=FamPjH8P_8g
        Zondag een smartcard gekocht. We hebben een nieuwe smart tv van Samsung.
        Netjes de aanmeldkaart opgestuurd, we keken al analoog bij Delta, en wilden graag digitaal kijken
        Dinsdag een mail van Delta of ik het smartcard nummer door wilde mailen. Dat was ik vergeten op de kaart te vermelden. Gedaan, en nog de zelfde dag een mail dat ik aangemeld was en er werd ons veel kijkplezier gewenst
        Wat er daarna allemaal gebeurde kunt u lezen in mijn verhaal. Ik ben werkelijk stomverbaasd dat een KLANTENSERVICE zo een belabberde service geeft.

        Zijn er nog meer vragen, geef dan even aan welke.
        Heb je de smartcard wel goed in de tv gestopt. Je zou niet de eerste zijn, die hem er ondersteboven in deed.

        Reageer


        • #5
          Installatie uitgevoerd volgens instructievideo: https://youtu.be/_NgIiUOSxHM ?

          Reageer


          • #6

            Reageer


            • #7
              Het blijkt hier te gaan om het ontbreken van de CI+ module. Deze is niet ingebouwd in het betreffende toestel. Verkoper heeft de CI+ niet direct aangeboden.

              Lijkt mij dat er meer te verwijten valt aan de verkoper van de TV

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Linda van Giezen
                Het blijkt hier te gaan om het ontbreken van de CI+ module. Deze is niet ingebouwd in het betreffende toestel. Verkoper heeft de CI+ niet direct aangeboden.

                CI Plus

                ja


                Aantal CI+ sloten

                1


                HDMI

                ja

                Lijkt mij dat er meer te verwijten valt aan de verkoper van de TV

                Reageer


                • #9
                  Dit houdt in dat de TV geschikt

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Linda van Giezen
                    Dit houdt in dat de TV geschikt





                    Selecteer een merk














































                    Voer het model van de Samsung-tv in


                    ?


                    Samsung - UE40J5200AWXXN
                    CI+ slot?Deze tv heeft een CI+ slot (CI+ 1.3), u kunt er i.c.m. een DELTA smartcard digitaal mee kijken! MerkSamsungModelUE40J5200AWXXNJaar2015FirmwareT-NT14MJDEUC-1009TypeTV. Dit staat toch echt op de site van Delta

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door bvlasveld
                      Deze tv heeft een CI+ slot (CI+ 1.3), u kunt er i.c.m. een DELTA smartcard digitaal mee kijken!
                      Een CI+ slot dus, dat wil zeggen, ruimte voor een CI+ module die zelf aangeschaft moet worden. Samen met die module en een smartcard van DELTA kan dan digitale televisie gekeken worden.
                      A prudent question is one-half of wisdom

                      Reageer


                      • #12
                        Wellicht word je op het verkeerde been gezet door dat +je achter CI, waardoor het lijkt alsof die erbij zit, maar zo'n module heet CI+.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Jos
                          Wellicht word je op het verkeerde been gezet door dat +je achter CI, waardoor het lijkt alsof die erbij zit, maar zo'n module heet CI+.
                          maar ik heb dit wel via Delta. Dit is erg misleidend.
                          Wij hebben de tv via internet gekocht, dus zelf moeten zoeken hoe alles werkte.
                          Dan heeft Delta me toch echt op het verkeerde been gezet.
                          We komen net van BCC. Daar een simpele uitleg gehad, en we snapten het direct.
                          Mijn grote bezwaar is dat als je naar de klantenservice van Delta belt je als maar verschillende raad krijgt
                          Wij moeten niet de deskundige zijn. Dat hoort Delta te doen
                          We zijn letterlijk de hele week met die tv in de weer geweest.
                          We gaan naar BCC, en raad eens. We kijken prachtige HD kwaliteit

                          Reageer


                          • #14
                            wacht even hoor, je geeft in dit topic zelf eerst aan dat je een CI+ module hebt en nu blijkt dat dit niet zo is, is dit de schuld van een klantenservice?
                            Lijkt mij dat de klantenservice ook niet kan ruiken dat je hem niet hebt terwijl je zegt van wel, logisch dat die naar andere oorzaken gaan zoeken.
                            Ik zou het houden op een misverstand door gebrek aan kennis

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door bvlasveld
                              Oorspronkelijk gepost door Jos
                              Wellicht word je op het verkeerde been gezet door dat +je achter CI, waardoor het lijkt alsof die erbij zit, maar zo'n module heet CI+.
                              maar ik heb dit wel via Delta. Dit is erg misleidend.
                              Wij hebben de tv via internet gekocht, dus zelf moeten zoeken hoe alles werkte.
                              Dan heeft Delta me toch echt op het verkeerde been gezet.
                              We komen net van BCC. Daar een simpele uitleg gehad, en we snapten het direct.
                              Mijn grote bezwaar is dat als je naar de klantenservice van Delta belt je als maar verschillende raad krijgt
                              Wij moeten niet de deskundige zijn. Dat hoort Delta te doen
                              We zijn letterlijk de hele week met die tv in de weer geweest.
                              We gaan naar BCC, en raad eens. We kijken prachtige HD kwaliteit
                              Bvlasveld,

                              Jammer dat je er zo over denkt. Wat me wel in dit topic opvalt is dat je behalve veel klagen over de "slechte klantenservice" bar weinig vertelt over wat je nu eigenlijk hebt gedaan om de TV aan het werk te krijgen. Als je op die manier ook de medewerkers van de klantenservice te woord staat, vind ik het niet vreemd dat ze je probleem niet hebben kunnen oplossen. Delta heeft jou niet de TV verkocht dus waar je vandaan haalt dat Delta jou moet vertellen hoe de TV werkt is me ook een raadsel. Daar zijn handleidingen voor en die zijn gewoon op internet te vinden.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X