Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik kan geen digitale TV kijken

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Frans
    Oorspronkelijk gepost door bvlasveld
    Oorspronkelijk gepost door Jos
    Wellicht word je op het verkeerde been gezet door dat +je achter CI, waardoor het lijkt alsof die erbij zit, maar zo'n module heet CI+.
    maar ik heb dit wel via Delta. Dit is erg misleidend.
    Wij hebben de tv via internet gekocht, dus zelf moeten zoeken hoe alles werkte.
    Dan heeft Delta me toch echt op het verkeerde been gezet.
    We komen net van BCC. Daar een simpele uitleg gehad, en we snapten het direct.
    Mijn grote bezwaar is dat als je naar de klantenservice van Delta belt je als maar verschillende raad krijgt
    Wij moeten niet de deskundige zijn. Dat hoort Delta te doen
    We zijn letterlijk de hele week met die tv in de weer geweest.
    We gaan naar BCC, en raad eens. We kijken prachtige HD kwaliteit
    Bvlasveld,

    Jammer dat je er zo over denkt. Wat me wel in dit topic opvalt is dat je behalve veel klagen over de "slechte klantenservice" bar weinig vertelt over wat je nu eigenlijk hebt gedaan om de TV aan het werk te krijgen. Als je op die manier ook de medewerkers van de klantenservice te woord staat, vind ik het niet vreemd dat ze je probleem niet hebben kunnen oplossen. Delta heeft jou niet de TV verkocht dus waar je vandaan haalt dat Delta jou moet vertellen hoe de TV werkt is me ook een raadsel. Daar zijn handleidingen voor en die zijn gewoon op internet te vinden.
    We hadden er ons al bij neergelegd dat het niet lukte. En besloten dan maar te het zo te laten. Moe en boos op die ingewikkelde technologie. En we gingen naar BCC om informatie hoe we met onze nieuwe Smart tv programma 's konden opnemen. De Tv hadden we via internet gekocht. Was een prachtaanbieding. Eerlijk daar ons verhaal verteld. En daar hoorden we direct dat er helemaal geen tv 's bestonden met de ingebouwde module. Iets waar ik echt van overtuigd was. Mijn fout. Maar wat mij vooral stoort is dat als ik bij Ritel hier in Hulst vraag wat ik nodig heb met mijn model en serienummer bij de hand, of ze even na willen kijken dat het klopt dat ik alleen een kaart nodig heb, ze het niet kunnen vinden in hun computer. En als ik dan vervolgens bij de klantenservice echt letterlijk als maar andere tips krijg, die vervolgens niet werken , word je echt moedeloos. Wij, als leken, en zeker als je wat ouder word, kunnen het niet meer bijbenen, jullie horen hier toch meer informatie in te verstrekken. Want nu hebben wij een Humax gekocht waar dan alleen maar echt een kaart voor nodig is. Misschien toch ook een service naar de onwetende klant toe om dat bij de verkoop even te vermelden. Dat scheelt behoorlijk in de kosten. Die module hadden we achteraf bezien toch niet nodig.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door bvlasveld
      We hadden er ons al bij neergelegd dat het niet lukte. En besloten dan maar te het zo te laten. Moe en boos op die ingewikkelde technologie. En we gingen naar BCC om informatie hoe we met onze nieuwe Smart tv programma 's konden opnemen. De Tv hadden we via internet gekocht. Was een prachtaanbieding. Eerlijk daar ons verhaal verteld. En daar hoorden we direct dat er helemaal geen tv 's bestonden met de ingebouwde module. Iets waar ik echt van overtuigd was. Mijn fout. Maar wat mij vooral stoort is dat als ik bij Ritel hier in Hulst vraag wat ik nodig heb met mijn model en serienummer bij de hand, of ze even na willen kijken dat het klopt dat ik alleen een kaart nodig heb, ze het niet kunnen vinden in hun computer. En als ik dan vervolgens bij de klantenservice echt letterlijk als maar andere tips krijg, die vervolgens niet werken , word je echt moedeloos. Wij, als leken, en zeker als je wat ouder word, kunnen het niet meer bijbenen, jullie horen hier toch meer informatie in te verstrekken. Want nu hebben wij een Humax gekocht waar dan alleen maar echt een kaart voor nodig is. Misschien toch ook een service naar de onwetende klant toe om dat bij de verkoop even te vermelden. Dat scheelt behoorlijk in de kosten. Die module hadden we achteraf bezien toch niet nodig.
      Hoi Bvlasveld,

      Bedankt voor je toelichting. Dat het soms allemaal erg ingewikkeld wordt, dat kan ik goed begrijpen. Ik kan eigenlijk alleen nog maar als advies meegeven, probeer je voortaan van te voren goed te informeren.

      Alle informatie staat gewoon op onze website, over modules, decoders, en allerlei andere zaken over digitale televisie. Het wordt natuurlijk lastig als de klantenservice je vraag niet goed begrijpt, of als je zelf de juiste vraag niet weet te stellen. De klantenservice moet het ook doen met de informatie die ze krijgen.

      Tot slot had je de module kunnen gebruiken IN PLAATS VAN de Humax. Dan had je geen 2 afstandbedieningen nodig gehad. In ieder geval, zo is het ook opgelost.

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X