Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zijn NPO Doc, Humor en Best echt gestopt?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Zijn NPO Doc, Humor en Best echt gestopt?

    Op mijn TV zie ik bij de boven vermelde kanalen een bericht dat de NPO is gestopt met het uitzenden hiervan.
    Van deze drie is NPO Humor echter nog steeds WEL te zien via Delta Live TV.
    Voor de andere twee kanalen staan er in de TV-gids (t/m volgende week) nog steeds programmagegevens.
    Ergens klopt er dus iets niet..............

  • #2
    Ik heb er verder geen verstand van maar dit valt hierover terug te vinden.

    Reageer


    • #3
      Dit zijn de zenders die nog over zouden zijn, Jos.
      Sommige zenders worden samengevoegd.


      Mogelijk dat de leverancier van de programmagegevens nog niet zo ver is.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Mapje
        Ik heb er verder geen verstand van maar dit valt hierover terug te vinden.
        Het was me bekend dat de NPO stopt met een aantal themakanalen. Ik dacht eerder geleden te hebben 1 juni, maar hier staat 1 juli.
        Het blijft vreemd, dat op de tv al per 1 juni is gestopt, terwijl op live-tv NPO Humor nog wordt uitgezonden.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Jos
          Het blijft vreemd, dat op de tv al per 1 juni is gestopt, terwijl op live-tv NPO Humor nog wordt uitgezonden.
          Misschien is dit dan wel gewoon de stream ?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Mapje
            Oorspronkelijk gepost door Jos
            Het blijft vreemd, dat op de tv al per 1 juni is gestopt, terwijl op live-tv NPO Humor nog wordt uitgezonden.
            Misschien is dit dan wel gewoon de stream ?
            Maakt niet uit wat het is. Via de kabel wordt medegedeeld dat de NPO de uitzending heeft gestopt, terwijl er nog gewoon wel uitzending is!

            Reageer


            • #7
              Is hiervoor een logische verklaring?

              Reageer


              • #8
                Nee...dat is (NPO) humor..... :-)
                [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Rinus
                  Nee...dat is (NPO) humor..... :-)
                  en ik altijd maar denken dat humor om te lachen is :S

                  Reageer


                  • #10
                    Ik heb dit even neergelegd bij de betreffende afdeling omdat ik het antwoord hierop ook niet weet .

                    Wordt vervolgd.
                    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Caroline
                      Ik heb dit even neergelegd bij de betreffende afdeling omdat ik het antwoord hierop ook niet weet .

                      Wordt vervolgd.
                      OK, bedankt!

                      Reageer


                      • #12
                        Ze zenden nog gewoon uit, delta is te voorbarig geweest. Ze hoeven pas op 1 juli te stoppen van de staats secretaris Sander dekker

                        Reageer


                        • #13
                          Hieronder de reactie die ik zojuist gekregen heb:

                          Het klopt dat de inkrimping van de NPO Themakanalen pas per 1 juli plaatsvindt, maar wij hebben ervoor gekozen deze zenders op het digitale platform al per 1 juni af te schakelen. We hadden de ruimte namelijk nodig voor de andere zenderuitbreidingen die vandaag hebben plaatsgevonden: RTL Z, Disney Channel, BBC First, RTL Crime, RTL Telekids, Disney XD24 en Disney JR.

                          Op NPO Humor TV werden de laatste tijd alleen nog maar herhalingen uitgezonden en er kwam geen nieuwe content meer bij. We hebben dus zelf besloten eerder de stekker hieruit te trekken.
                          Op Live TV via de TV app is NPO Humor TV nog wel te zien, maar die gaan we morgen ook eraf halen en vervangen door RTL Z en ook Disney Channel komt erbij.
                          Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                          Reageer


                          • #14
                            Bedankt Caroline.
                            Ik had er zelf voor gekozen om dat dan ook naar klanten te communiceren en niet de boodschap dat NPO is gestopt, terwijl dat nog niet het geval was....

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X