Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wanneer krijg ik mijn kado van DELTA?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wanneer krijg ik mijn kado van DELTA?

    wanneer kan ik mijn kado verwachten

  • #2
    Staat dat niet in de actievoorwaaren van je contract?

    Reageer


    • #3
      nee helaas niet is via de telefoon geregeld

      Reageer


      • #4
        Op welk cadeau wacht je en wat had je afgesloten via de telefoon?

        Reageer


        • #5
          Hallo jwesdorp,

          Heb je je cadeau inmiddels ontvangen? Verder zie ik ook geen reactie meer op Ptrol's vraag, kun je ons verder informeren over welk cadeau het gaat?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Ptrol
            Staat dat niet in de actievoorwaaren van je contract?

            Reageer


            • #7
              Actievoorwaarden vind je tegenwoordig hier: https://www.delta.nl/actievoorwaarden

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                Actievoorwaarden vind je tegenwoordig hier: https://www.delta.nl/actievoorwaarden
                Ik had ze zelf al gevonden :8, maar denk dat niet iedereen dat zo makkelijk kan.
                Overigens zijn de voorwaarden (bij verlenging) ook niet heel duidelijk: De Bol.com bon wordt binnen drie weken "na aansluiting" van het pakket verzonden.
                Het pakket was al aangesloten (wordt nl. verlengd), dus ook hier blijft de vraag drie weken na datum aanvraag, of drie weken na ingangsdatum van de verlenging.

                Reageer


                • #9
                  Dan is 4.2 van kracht, Jos.



                  Bijna alles staat op nu centraal de website van moeder Delta.
                  Dit lijkt me inderdaad voor de meeste klanten niet de eenvoudigste weg om te vinden.
                  Die zoeken dat eerder bij de Provider zelf.

                  Reageer


                  • #10
                    volgens mij is het 3 weken nadat het contract is ingegaan. Dit ivm de wettelijke annuleringstermijn van 14 dagen na de start van een (nieuwe) contract.

                    Reageer


                    • #11
                      Hoi jwesdorp,

                      Het cadeau wordt verzonden na 3 weken na ingaan van het nieuwe abonnement.
                      In de bevestiging wordt gesproken over aasluiting. Kan me voorstellen dat dit wat verwarrend is, omdat de aansluiting er inderdaad al is.
                      Een verlenging wordt ook wel gezien als een nieuwe aansluiting in deze situatie.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X