Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

E30-4 melding bij digitale televisie

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • E30-4 melding bij digitale televisie

    Heb een smartcard die al een tijdje niet meer gebruikt is, nu wil ik deze weer gaan gebruiken. Maar nu krijg ik bij zeer veel kanalen de melding E30-4 even geduld aub.
    Dit verdwijnt echter niet meer.
    Wat kan ik hier aan doen?

  • #2
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Martindekok
      Maar nu krijg ik bij zeer veel kanalen de melding E30-4 even geduld aub.
      De klantenservice rules
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Ik kom net thuis van mijn werk, zet de tv aan, en hoppa, de zelfde melding bij bijna alle kanalen. Ik begin een beetje een punthoofd te krijgen van dit gedoe. De app werkt niet lekker, en nu mijn tv niet.
        Kan dit opgelost worden? Ik betaal er tenslotte voor.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Skin
          Ik kom net thuis van mijn werk, zet de tv aan, en hoppa, de zelfde melding bij bijna alle kanalen. Ik begin een beetje een punthoofd te krijgen van dit gedoe. De app werkt niet lekker, en nu mijn tv niet.
          Kan dit opgelost worden? Ik betaal er tenslotte voor.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Sheena
            Oorspronkelijk gepost door Skin
            Ik kom net thuis van mijn werk, zet de tv aan, en hoppa, de zelfde melding bij bijna alle kanalen. Ik begin een beetje een punthoofd te krijgen van dit gedoe. De app werkt niet lekker, en nu mijn tv niet.
            Kan dit opgelost worden? Ik betaal er tenslotte voor.
            Ik heb vanochtend al gebeld. Het is voor nu verholpen.

            Reageer


            • #7
              Dan heb ik jou volgens mij gesproken vanochtend :8. Mocht het misgaan laat het dan even weten

              Reageer


              • #8
                Hoi, vanavond heb ik precies hetzelfde! Wat moet ik hier aan doe? Alle instellingen staan goed maar nu weet ik het niet meer, HELP!

                Reageer


                • #9
                  Is het inmiddels opgelost Lievense1,
                  Anders zou ik je adviseren om op deze website te kijken voor handleidingen en filmpjes.

                  Reageer


                  • #10
                    Ja, het is opgelost. De kaart was een tijd lang niet gebruikt en moest refreshed worden. Dat is inmiddels gebeurd.
                    Met vriendelijke groet, Hans Lievense.

                    Reageer


                    • #11
                      Dat is mooi om te horen dat het weer werkt!

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X