Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

HD Veronica en Net 5 zenders, niet meer beschikbaar

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Wij hebben zelfde probleem. CI module uit tv halen en er weer in en het is voor geruime tijd opgelost.
    Elke 2/3 weken komt dit een keer terug.

    Reageer


    • #17
      De CI module uit de tv halen en er weer terug in stoppen lost het bij mij helaas niet op, dat had ik ook al een paar keer geprobeerd.

      Reageer


      • #18
        @Tinus
        @kcrince

        Heb je al eens geprobeerd je DELTA Digitale Televisie opnieuw te installeren? Klik hier voor een instructievideo.
        Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

        Reageer


        • #19
          @Tinusje: ik heb idd ook een Samsung televisie.
          Sheena heeft mijn smartcard ververst en dat heeft bij mij - voor zolang het duurt - geholpen.

          Reageer


          • #20
            Ja bij mij ook de smartcard ververst. Was opgelost, maar het problem is bij mij nu helaas weer terug. Nou, hopelijk heb jij er langer plezier van :-)

            Reageer


            • #21
              Ik heb hetzelfde probleem! Veronica en Net5: service niet beschikbaar. Smartcard al diverse keren uit de CI-module gehaald, ook de gehele CI-module eruit en er weer in gestopt. Zelfde resultaat. Tot enkele weken geleden geen enkel probleem. Tv is rechtstreeks aangesloten vanuit wandcontact. Met kabels heeft het niets te maken. Kan de smartcard bij mij ook ververst worden?

              Reageer


              • #22
                Jij ook een Samsung tv toevallig?

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Tinusje
                  Jij ook een Samsung tv toevallig?
                  Klopt, 2015 model.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Tinusje
                    Jij ook een Samsung tv toevallig?
                    Jij hebt toevallig ook geen oplossing? Ik heb de televisie sinds september 2015 in gebruik en sinds enkele weken ineens dit probleem...

                    Reageer


                    • #25
                      Ik heb ook een type van vorig jaar, de JU7000

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door lreijnhoudt
                        Oorspronkelijk gepost door Tinusje
                        Jij ook een Samsung tv toevallig?
                        Jij hebt toevallig ook geen oplossing? Ik heb de televisie sinds september 2015 in gebruik en sinds enkele weken ineens dit probleem...
                        Nee helaas geen oplossing. Heb het idee dat dit is na de laatste software update van de tv, maar weet het niet zeker. Als de smartcard wordt ververst dan werkt het weer, alleen bij mij helaas maar een paar dagen.

                        Ik heb net mijn Humax HD decoder terug aangesloten, daar heb ik het probleem niet bij.

                        Reageer


                        • #27

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Caroline
                            @Tinus
                            @kcrince

                            Heb je al eens geprobeerd je DELTA Digitale Televisie opnieuw te installeren? Klik hier voor een instructievideo.
                            Ja, dat hadden we na de eerste keer al eens geprobeerd.

                            Reageer


                            • #29
                              Wat wellicht zou kunnen helpen is de fabrieksinstellingen herstellen op de tv. In enkele gevallen heeft dit het probleem verholpen, maar is het de vraag voor hoe lang :?.

                              Reageer


                              • #30
                                Helaas peanutbutter, ik kan ze weer niet ontvangen.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X