Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Uitbreiding buitenland pakket maar geen RTL Z

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Uitbreiding buitenland pakket maar geen RTL Z

    Hele domme vraag komen 2 nieuwszenders bij France 24 en N-TV. Maar geen RTL Z.
    En fashion tv al tijd op zwart. Maar terugkomend, waarom wel buitenlandse nieuwszender erbij maar geen RTL Z.

  • #2
    Niet te begrijpen dat rtl-z nog steeds niet te krijgen is. Heb er meerdere malen overgebeld. Maar wacht er nog steeds op

    Reageer


    • #3
      Wat Fashion betreft, zie deze topic .
      Frans zal er ongetwijfeld zoals beloofd op terug komen.

      Zoals Jacco hier beloofde over RTL-Z.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door dezoom
        Hele domme vraag komen 2 nieuwszenders bij France 24 en N-TV. Maar geen RTL Z.
        En fashion tv al tijd op zwart. Maar terugkomend, waarom wel buitenlandse nieuwszender erbij maar geen RTL Z.
        Hoi dezoom,

        Een vraag stellen is niet dom

        Om maar gelijk antwoord te geven waarom RTL Z nog niet wordt doorgegeven, dit is omdat er nog steeds geen overeenkomst is tussen DELTA en RTL Z. Helaas kan het sluiten van een overeenkomst langer duren dan gewenst. We zijn echt niet vergeten dat er vraag is naar dit kanaal en zodra er meer informatie is zullen wij dit melden zoals Jacco eerder al heeft beloofd.

        Voor FashionTV moeten we even afwachten tot Frans een antwoord heeft gekregen.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            Niet om het ontbreken van RTLZ te verdedigen, maar een live verslag van dit soort gebeurtenissen verplaatst zich steeds meer naar het internet. Ik heb via het web de live-stream gevolgd van diverse zenders (w.o. die van rtlz) en ik kan goed begrijpen dat niet elke zender dit live op tv bracht, er viel gewoonweg erg weinig te melden en de beelden spraken ook niet echt voor zich.

            Reageer


            • #7
              Dat is onzin. Net alsof RTL Z de enige bron van nieuws is.
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer


              • #8

                Reageer


                • #9
                  Het is ook onze wens om RTL Z door te geven. Maar voor een overeenkomst is het noodzakelijk dat beide partijen akkoord gaan. Waarom er nog geen akkoord is weet ik niet, maar dat zal er mee te maken hebben dat een van de twee partijen het niet eens is met de voorwaarden. Als het aan mij zou liggen dan zouden er ook andere nieuwszenders doorgegeven worden om een zo breed mogelijke kijk te geven op het nieuws uit de wereld, maar ik heb het niet voor het zeggen en ben wellicht verwent met satelliet televisie. Daarnaast is de bandbreedte gewoon beperkt en kan niet alles doorgegeven worden.

                  Frustratie dat RTL Z nog niet wordt doorgegeven vind ik nou ook niet aan de orde, het is wel jammer dat het nog niet zo ver is. Geduld is een schoone zaak
                  A prudent question is one-half of wisdom

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                    Het is ook onze wens om RTL Z door te geven. Maar voor een overeenkomst is het noodzakelijk dat beide partijen akkoord gaan. Waarom er nog geen akkoord is weet ik niet, maar dat zal er mee te maken hebben dat een van de twee partijen het niet eens is met de voorwaarden. Als het aan mij zou liggen dan zouden er ook andere nieuwszenders doorgegeven worden om een zo breed mogelijke kijk te geven op het nieuws uit de wereld, maar ik heb het niet voor het zeggen en ben wellicht verwent met satelliet televisie. Daarnaast is de bandbreedte gewoon beperkt en kan niet alles doorgegeven worden.

                    Frustratie dat RTL Z nog niet wordt doorgegeven vind ik nou ook niet aan de orde, het is wel jammer dat het nog niet zo ver is. Geduld is een schoone zaak
                    Helaas is antwoord niet helemaal naar mijn wens, zeker het hoofdstuk bandbreedte. Of jullie gebruiken totaal verkeerde techniek. Of je heb de kabel frequenties ongunstig ingedeeld. Collega aanbieders moeten het met de zelfde frequentie spectrum doen, maar lukt het wel minimaal 30 zender meer aan te bieden met zelfde stukje frequentie gebied. En dan op gebied van satelliet televisie, ben ik ook thuis en nog steeds 2 grote schotels op dak staan van Intelsat 22 72.1 east tm intelsat 21 58.0w . Maar daar hebben we het niet over veel mensen hebben dat geluk niet, en zijn op jullie aangewezen. En hebben recht op een eerlijk verhaal, en dan niet over bandbreedte of geld beginnen. Want dan is er toch iets fout met de contracten en bedrijfsvoering. Want er ligt een nieuwe concurrent op de loer IPTV steeds meer beschikbaar voor de gewone man. Je kan dan kiezen weg gaan op dezelfde lijn en uiteindelijker onderaan eindigen, of een inhaal slag maken en desnoods iptv omarmen in STB boxen. Voor toekomstig bandbreedte tekort.
                    Iedergeval nog bedankt voor je antwoord zag toch genoodzaakt erop te antwoorden omdat die niet helemaal naar me wens was.

                    Reageer


                    • #11
                      A prudent question is one-half of wisdom

                      Reageer


                      • #12
                        Bedankt voor antwoord, met bandbreedte heb je gelijk. Hoe lage de waarde en hoe meer zender op 1 frequentie, de gevoeligheid van error correcties hoog woord. Heb het analoge eens bekeken jullie hebben op dit moment 3 analoge zenders meer dan de concurrent in Brabant. Waarvan frequentie 848,00 niet in geheel zeeland gebruik wordt dan alleen lokaal Tholen scheldemond en hulst. Wat al een verloren frequentie is die je beter digitaal kan inzetten.
                        En dan hoofdpakket regionale zenders van Duitsland En TV5 Monde zie ik toch liever in digitaal pakket. Zodat ruimte vrij gemaakt kan worden van regionale zenders Nederland. Jullie bv nu meer Duitse regionale zenders aan dan Nederlandse. Neem toch aan dat we van oorsprong een Nederlands bedrijf zijn en Nederlandse zenders gewoon voorrang verdienen. Heb middels IPTV tijdje telekids en crime bekeken beide zouden ook wel degelijke meerwaarde aan je product kunnen geven. Dan een paar matige kinder zenders momenteel.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door dezoom
                          ...En dan hoofdpakket regionale zenders van Duitsland En TV5 Monde zie ik toch liever in digitaal pakket. Zodat ruimte vrij gemaakt kan worden van regionale zenders Nederland. Jullie bv nu meer Duitse regionale zenders aan dan Nederlandse. Neem toch aan dat we van oorsprong een Nederlands bedrijf zijn en Nederlandse zenders gewoon voorrang verdienen. Heb middels IPTV tijdje telekids en crime bekeken beide zouden ook wel degelijke meerwaarde aan je product kunnen geven. Dan een paar matige kinder zenders momenteel.
                          We hebben ook erg veel Duitse toeristen in de provincie waardoor de vraag naar deze kanalen relatief hoog is, maar ik snap zeker je punt. Aan het analoge pakket zullen geen zenders meer toegevoegd gaan worden. De focus ligt op digitale en interactieve televisie. Telekids en crime zouden zeker meerwaarde geven. Ik zal dit voorleggen bij de verantwoordelijke afdeling.
                          A prudent question is one-half of wisdom

                          Reageer


                          • #14
                            Al die Duitse toeristen hebben hun eigen schotel op dak, en we leven in Nederland. Alsof je alle regionale Nederlandse kanalen in Duitsland doorgeeft. We hebben ook toeristen uit Groningen Rotterdam Limburg Amsterdam die willen ook wel hun regionale kanalen. maar blijft erbij dat bandbreedte nog niet volledig benut is.

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X