Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

XLnt-radio op smart tv

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • XLnt-radio op smart tv

    ik ben net nieuw hier en kan alles nog niet zo goed vinden dus ik weet niet of ik mijn vraag hier neer kan zetten.
    Toen wij nog een decoder hadden luisterde ik veel naar XLntradio, zat op de afstandsbediening van de decoder.
    Nu hebben een smartTV en dus geen decoder meer.
    Kan iemand mij vertellen hoe ik nu aan XLntradio kom? Heb alles al afgezocht.
    sorry voor het ongemak. Nan:?

  • #2
    Op mijn (Samsung) smart TV werden bij het zoeken naar digitale kanalen, ook de radio kanalen gevonden. Na alle tv-zenders staan dus ook alle radiozenders in de lijst. Is dat bij jou niet zo?
    Als je een aparte tuner hebt, kun je de kabel met een splitter ook rechtstreeks op die tuner aansluiten en via een geluidsintallatie luisteren.

    Reageer


    • #3
      Dit is Stingray Music geworden:

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Jos
        Op mijn (Samsung) smart TV werden bij het zoeken naar digitale kanalen, ook de radio kanalen gevonden. Na alle tv-zenders staan dus ook alle radiozenders in de lijst. Is dat bij jou niet zo?
        Als je een aparte tuner hebt, kun je de kabel met een splitter ook rechtstreeks op die tuner aansluiten en via een geluidsintallatie luisteren.
        O.K. bedankt,
        hebben de TV nog maar pas, ga weer zoeken.
        Nan

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Schussler
          Oorspronkelijk gepost door Jos
          Op mijn (Samsung) smart TV werden bij het zoeken naar digitale kanalen, ook de radio kanalen gevonden. Na alle tv-zenders staan dus ook alle radiozenders in de lijst. Is dat bij jou niet zo?
          Als je een aparte tuner hebt, kun je de kabel met een splitter ook rechtstreeks op die tuner aansluiten en via een geluidsintallatie luisteren.
          O.K. bedankt,
          hebben de TV nog maar pas, ga weer zoeken.
          Nan
          Zie ook de reactie van Mapje!
          Via onderstaande link kun je een lijst van alle kanalen vinden:
          http://www.delta.nl/Media/pdf/thuis/...nderkaart-2016

          Reageer


          • #6
            Hallo Nan,

            Welkom op het forum !

            Zit er op je afstandsbediening een knop tv/radio of radio/tv? Misschien dat je dan de radio zenders weer tevoorschijn krijgt

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Schussler
              ik ben net nieuw hier en kan alles nog niet zo goed vinden dus ik weet niet of ik mijn vraag hier neer kan zetten.
              Toen wij nog een decoder hadden luisterde ik veel naar XLntradio, zat op de afstandsbediening van de decoder.
              Nu hebben een smartTV en dus geen decoder meer.
              Kan iemand mij vertellen hoe ik nu aan XLntradio kom? Heb alles al afgezocht.
              sorry voor het ongemak. Nan:?
              ben toch wel slim (72jr), heb het toch gevonden, n.l.: doorscrollen na de laatste TV-zender, dan krijg je gewone radiozenders, daarna op 1900 krijg je de XLnt-radiozenders, dus weer heerlijk op Country.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Schussler
                ben toch wel slim (72jr), heb het toch gevonden, n.l.: doorscrollen na de laatste TV-zender, dan krijg je gewone radiozenders, daarna op 1900 krijg je de XLnt-radiozenders, dus weer heerlijk op Country.
                Super goed! Probleem opgelost dacht ik zo :??

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X