Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

HbbTV, het Alles-in-1 pakket

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • HbbTV, het Alles-in-1 pakket

    Bij het bestellen van een Alles-in-1 pakket, lees ik het volgende: Als u interactieve TV van DELTA wilt gebruiken heeft u een Smart TV nodig die HbbTV ondersteunt of de interactieve HD-ontvanger van DELTA (Humax HD-FOX C). Het is voor mijn vader. Hij heeft een Philips smart tv 5000 series, en deze ondersteunt geen HbTV. Hij heeft momenteel wel al digitale tv bij delta en een internetaansluiting van zeelandnet. In zijn toestel zit een smartcard van Delta digitale tv, en de houder is van het type Quantis TV Module. Is dit voldoende voor het Alles-in-1 pakket of moet hij nog iets anders aanschaffen?

  • #2
    Hier heb je een uitgebreide uitleg:
    http://www.delta.nl/tv-internet-tele...nteractieve_tv

    Reageer


    • #3
      Oftewel, geschikt voor het Alles-in-1 pakket, alleen als hij ook interactieve TV wil kijken, dan heeft hij een andere decoder nodig.

      Reageer


      • #4
        Weet zeker dat je vader zijn TV geen HbbTV ondersteunt want alle Philips SmartTV's uit de huidige 5000 serie doen dat namelijk wel.

        Kun je misschien zelf even kijken ofdat hij hier tussen staat.
        Het is ook eerder hier aan de orde geweest.

        N.B.
        Wat ik wel vreemd vind is dat bij een Philips Smart TV bij SBS6 Champions League voetbal er wel een rode knop (HbbTV) beschikbaar is op SBS6 SD (76) maar NIET op SBS6 HD (6), waarom is mij een raadsel.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Mapje
          Weet zeker dat je vader zijn TV geen HbbTV ondersteunt want alle Philips SmartTV's uit de huidige 5000 serie doen dat namelijk wel.
          [img]74e128d5-e5dc-428b-86b6-78f6ae4e44bc.png[/img][img]74e128d5-e5dc-428b-86b6-78f6ae4e44bc.png[/img][img]74e128d5-e5dc-428b-86b6-78f6ae4e44bc.png[/img][img]74e128d5-e5dc-428b-86b6-78f6ae4e44bc.png[/img]
          Kun je misschien zelf even kijken ofdat hij hier tussen staat.
          Het is ook eerder hier aan de orde geweest.

          N.B.
          Wat ik wel vreemd vind is dat bij een Philips Smart TV bij SBS6 Champions League voetbal er wel een rode knop (HbbTV) beschikbaar is op SBS6 SD (76) maar NIET op SBS6 HD (6), waarom is mij een raadsel.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door nynke feenstra
            Oorspronkelijk gepost door Mapje
            Weet zeker dat je vader zijn TV geen HbbTV ondersteunt want alle Philips SmartTV's uit de huidige 5000 serie doen dat namelijk wel.
            [img]74e128d5-e5dc-428b-86b6-78f6ae4e44bc.png[/img][img]74e128d5-e5dc-428b-86b6-78f6ae4e44bc.png[/img][img]74e128d5-e5dc-428b-86b6-78f6ae4e44bc.png[/img][img]74e128d5-e5dc-428b-86b6-78f6ae4e44bc.png[/img]
            Kun je misschien zelf even kijken ofdat hij hier tussen staat.
            Het is ook eerder hier aan de orde geweest.

            N.B.
            Wat ik wel vreemd vind is dat bij een Philips Smart TV bij SBS6 Champions League voetbal er wel een rode knop (HbbTV) beschikbaar is op SBS6 SD (76) maar NIET op SBS6 HD (6), waarom is mij een raadsel.
            In de specificaties staat HbbTV niet in het lijstje Smart-TV toepassingen, terwijl HbTV er bij de Philips smart TV's uit de 5500 serie wel bij staat. Dus ik vermoed dat zijn toestel geen HbbTV ondersteunt.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X