Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Inloggen Delta tv

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Rianne
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Marco
    Rianne,

    Je zou nu in moeten kunnen loggen op het testforum
    Thanx Marco, het is gelukt met het inloggen van de testforum.
    Rianne in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Martinvb
    antwoordde
    Dat klopt.Bedankt voor het toevoegen, nu kan ik er wel bijkomen.
    Martinvb in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Marco
    antwoordde
    Ik zie dat je nog maar net je forum account hebt aangemaakt, heb je zojuist toegevoegd.
    Marco in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Martinvb
    antwoordde
    Hoi Marco,

    ik behoor ook tot de test groep van de nieuwe app, maar ik kan daar ook niet inloggen. Misschien dat ik iets fout doe?
    Martinvb in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Marco
    antwoordde
    Rianne,

    Je zou nu in moeten kunnen loggen op het testforum
    Marco in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Jos
    antwoordde
    [quote=RianneIk ben ook een van de testers en ik krijg ook de melding pagina niet gevonden.[/quote]

    Op deze pagina staat een link naar een pdf (handleiding voor het serviceforum)
    Daarin staat o.a. vermeld dat wanner je je als tester aanmeld voor het forum, het even kan duren voordat je ook toegang krijgt tot die speciale pagina. Gebruikje wel het juiste emailadres?
    Ik zou dus na het weekend nog eens proberen.
    Jos in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Mapje
    antwoordde
    Degenen die dus NIET in de selecte testgroep zitten krijgen deze melding te zien wanneer ze inloggen met hun gekoppelde ZeelandNet en Delta account.

    Voor (geselecteerde) testers zou het gewoon moeten werken dus misschien dat zij volgende week dan zelf contact met Delta zullen moeten opnemen ?
    Mapje in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Rianne
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Jos
    Oorspronkelijk gepost door Marco
    interne authenticatie fout zou inhouden dat er iets niet helemaal goed gekoppeld is intern in onze systemen m.b.t je Mijn DELTA account, dit kan bv ontstaan als je DDTV/internet en/of energieproducten niet exact gelijk zijn qua naamstelling, dit kan bv komen doordat een deel op naam van een partner staat, maar ook een simpele typfout.
    Vanaf huis kan ik dit niet voor je na laten kijken, maar post het zeker even in het speciale testforum
    ( https://forum.zeelandnet.nl/test-del...ractieve-tv-29) , mijn collega's kunnen het dan maandag gelijk even oppakken
    Is die link alleen voor testers te bereiken, ik krijg nl. de melding "pagina niet gevonden
    Ik ben ook een van de testers en ik krijg ook de melding pagina niet gevonden.
    Rianne in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • JvdL
    antwoordde
    Op de laptop werkt het , maar op de tablet android 5 gaat hij op zwart scherm na het inlogen.
    En dan niets meer.
    JvdL in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • moraal58
    antwoordde
    Ik kon niet weten dat de test groep zo groot was...
    Ik kwam alleen de app tegen, dus ik dacht eens kijken hoe dat werkt..
    moraal58 in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Marco
    antwoordde
    moraal58 we hebben een testgroep van ongeveer 2200 klanten, als dat grotendeels moderators zouden zijn zou ik mijn kantoor even flink moeten gaan uitbouwen
    Marco in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • GoeRoe
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door moraal58
    En de meeste testers zijn weer moderaters?
    Ik weet niet welk sentiment je probeert op te roepen ('weer'). Het antwoord op je vraag is in elk geval 'nee'. Ik heb begrepen dat er ongeveer tweeduizend mensen zijn uitgenodigd voor de test.
    GoeRoe in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • moraal58
    antwoordde
    En de meeste testers zijn weer moderaters?
    moraal58 in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Marco
    antwoordde
    Jos, dat klopt we hebben een apart hoekje tijdelijk ingericht waar de testers terecht kunnen.
    Bewust nog even afgeschermd zodat we 100% de focus kunnen houden op het test proces
    Marco in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Jos
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Marco
    interne authenticatie fout zou inhouden dat er iets niet helemaal goed gekoppeld is intern in onze systemen m.b.t je Mijn DELTA account, dit kan bv ontstaan als je DDTV/internet en/of energieproducten niet exact gelijk zijn qua naamstelling, dit kan bv komen doordat een deel op naam van een partner staat, maar ook een simpele typfout.
    Vanaf huis kan ik dit niet voor je na laten kijken, maar post het zeker even in het speciale testforum
    ( https://forum.zeelandnet.nl/test-del...ractieve-tv-29) , mijn collega's kunnen het dan maandag gelijk even oppakken
    Is die link alleen voor testers te bereiken, ik krijg nl. de melding "pagina niet gevonden
    Jos in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X