Oorspronkelijk gepost door Marco
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Inloggen Delta tv
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
-
Laat een reactie achter:
-
Laat een reactie achter:
-
[quote=RianneIk ben ook een van de testers en ik krijg ook de melding pagina niet gevonden.[/quote]
Op deze pagina staat een link naar een pdf (handleiding voor het serviceforum)
Daarin staat o.a. vermeld dat wanner je je als tester aanmeld voor het forum, het even kan duren voordat je ook toegang krijgt tot die speciale pagina. Gebruikje wel het juiste emailadres?
Ik zou dus na het weekend nog eens proberen.
Laat een reactie achter:
-
Degenen die dus NIET in de selecte testgroep zitten krijgen deze melding te zien wanneer ze inloggen met hun gekoppelde ZeelandNet en Delta account.
Voor (geselecteerde) testers zou het gewoon moeten werken dus misschien dat zij volgende week dan zelf contact met Delta zullen moeten opnemen ?
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door JosOorspronkelijk gepost door Marcointerne authenticatie fout zou inhouden dat er iets niet helemaal goed gekoppeld is intern in onze systemen m.b.t je Mijn DELTA account, dit kan bv ontstaan als je DDTV/internet en/of energieproducten niet exact gelijk zijn qua naamstelling, dit kan bv komen doordat een deel op naam van een partner staat, maar ook een simpele typfout.
Vanaf huis kan ik dit niet voor je na laten kijken, maar post het zeker even in het speciale testforum
( https://forum.zeelandnet.nl/test-del...ractieve-tv-29) , mijn collega's kunnen het dan maandag gelijk even oppakken
Laat een reactie achter:
-
moraal58 we hebben een testgroep van ongeveer 2200 klanten, als dat grotendeels moderators zouden zijn zou ik mijn kantoor even flink moeten gaan uitbouwen
Laat een reactie achter:
-
-
Oorspronkelijk gepost door Marcointerne authenticatie fout zou inhouden dat er iets niet helemaal goed gekoppeld is intern in onze systemen m.b.t je Mijn DELTA account, dit kan bv ontstaan als je DDTV/internet en/of energieproducten niet exact gelijk zijn qua naamstelling, dit kan bv komen doordat een deel op naam van een partner staat, maar ook een simpele typfout.
Vanaf huis kan ik dit niet voor je na laten kijken, maar post het zeker even in het speciale testforum
( https://forum.zeelandnet.nl/test-del...ractieve-tv-29) , mijn collega's kunnen het dan maandag gelijk even oppakken
Laat een reactie achter:
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Laat een reactie achter: