Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Inloggen Delta tv

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    interne authenticatie fout zou inhouden dat er iets niet helemaal goed gekoppeld is intern in onze systemen m.b.t je Mijn DELTA account, dit kan bv ontstaan als je DDTV/internet en/of energieproducten niet exact gelijk zijn qua naamstelling, dit kan bv komen doordat een deel op naam van een partner staat, maar ook een simpele typfout.
    Vanaf huis kan ik dit niet voor je na laten kijken, maar post het zeker even in het speciale testforum
    ( https://forum.zeelandnet.nl/test-del...ractieve-tv-29) , mijn collega's kunnen het dan maandag gelijk even oppakken

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Marco
      interne authenticatie fout zou inhouden dat er iets niet helemaal goed gekoppeld is intern in onze systemen m.b.t je Mijn DELTA account, dit kan bv ontstaan als je DDTV/internet en/of energieproducten niet exact gelijk zijn qua naamstelling, dit kan bv komen doordat een deel op naam van een partner staat, maar ook een simpele typfout.
      Vanaf huis kan ik dit niet voor je na laten kijken, maar post het zeker even in het speciale testforum
      ( https://forum.zeelandnet.nl/test-del...ractieve-tv-29) , mijn collega's kunnen het dan maandag gelijk even oppakken
      Is die link alleen voor testers te bereiken, ik krijg nl. de melding "pagina niet gevonden

      Reageer


      • #18
        Jos, dat klopt we hebben een apart hoekje tijdelijk ingericht waar de testers terecht kunnen.
        Bewust nog even afgeschermd zodat we 100% de focus kunnen houden op het test proces

        Reageer


        • #19
          En de meeste testers zijn weer moderaters?

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door moraal58
            En de meeste testers zijn weer moderaters?
            Ik weet niet welk sentiment je probeert op te roepen ('weer'). Het antwoord op je vraag is in elk geval 'nee'. Ik heb begrepen dat er ongeveer tweeduizend mensen zijn uitgenodigd voor de test.

            Reageer


            • #21
              moraal58 we hebben een testgroep van ongeveer 2200 klanten, als dat grotendeels moderators zouden zijn zou ik mijn kantoor even flink moeten gaan uitbouwen

              Reageer


              • #22
                Ik kon niet weten dat de test groep zo groot was...
                Ik kwam alleen de app tegen, dus ik dacht eens kijken hoe dat werkt..

                Reageer


                • #23
                  Op de laptop werkt het , maar op de tablet android 5 gaat hij op zwart scherm na het inlogen.
                  En dan niets meer.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Jos
                    Oorspronkelijk gepost door Marco
                    interne authenticatie fout zou inhouden dat er iets niet helemaal goed gekoppeld is intern in onze systemen m.b.t je Mijn DELTA account, dit kan bv ontstaan als je DDTV/internet en/of energieproducten niet exact gelijk zijn qua naamstelling, dit kan bv komen doordat een deel op naam van een partner staat, maar ook een simpele typfout.
                    Vanaf huis kan ik dit niet voor je na laten kijken, maar post het zeker even in het speciale testforum
                    ( https://forum.zeelandnet.nl/test-del...ractieve-tv-29) , mijn collega's kunnen het dan maandag gelijk even oppakken
                    Is die link alleen voor testers te bereiken, ik krijg nl. de melding "pagina niet gevonden
                    Ik ben ook een van de testers en ik krijg ook de melding pagina niet gevonden.

                    Reageer


                    • #25
                      Degenen die dus NIET in de selecte testgroep zitten krijgen deze melding te zien wanneer ze inloggen met hun gekoppelde ZeelandNet en Delta account.

                      Voor (geselecteerde) testers zou het gewoon moeten werken dus misschien dat zij volgende week dan zelf contact met Delta zullen moeten opnemen ?

                      Reageer


                      • #26
                        [quote=RianneIk ben ook een van de testers en ik krijg ook de melding pagina niet gevonden.[/quote]

                        Op deze pagina staat een link naar een pdf (handleiding voor het serviceforum)
                        Daarin staat o.a. vermeld dat wanner je je als tester aanmeld voor het forum, het even kan duren voordat je ook toegang krijgt tot die speciale pagina. Gebruikje wel het juiste emailadres?
                        Ik zou dus na het weekend nog eens proberen.

                        Reageer


                        • #27
                          Rianne,

                          Je zou nu in moeten kunnen loggen op het testforum

                          Reageer


                          • #28
                            Hoi Marco,

                            ik behoor ook tot de test groep van de nieuwe app, maar ik kan daar ook niet inloggen. Misschien dat ik iets fout doe?

                            Reageer


                            • #29
                              Ik zie dat je nog maar net je forum account hebt aangemaakt, heb je zojuist toegevoegd.

                              Reageer


                              • #30
                                Dat klopt.Bedankt voor het toevoegen, nu kan ik er wel bijkomen.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X