Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Card omzetten

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta Card omzetten

    Ik had een imax decoder : Incassant ID: ***** / Kenmerk: ****** / Referentie DTV *****
    Doordat ik de TV van mij schoonmoeder heb overgenomen heb ik nu ook een ander kaarttje.
    Ik begrijp van collegas dat dit kaartje op naam staat. Ik wil dan ook mijn oude kaart laten vervallen en het abbonement welke ik op dit
    kaartje heb op het kaartje van mijn schoonmoeder: Het cardnr. ******R laten zetten.

    Ik hoor ghraag van u

    Ik hoor graag van u.

    Luud van Ommen
    ******

  • #2
    Hallo Luud van Ommen, welkom op het forum.

    Waarom zo ingewikkeld, je kunt toch ook gewoon je oude smartcard in die tv stoppen?

    Reageer


    • #3
      Hoi Luud van Ommen,

      Welkom op het forum. De gevoelige info heb ik verwijderd. :8

      Je wilt dus extra pakketten van de ene smartcard naar de andere overzetten, waarna de oude smartcard komt te vervallen.

      Dat is mogelijk. Neem even contact op met de klantenservice of stuur mij een PB met beide smartcardnummers en de adressen waarop de kaarten aangemeld zijn.
      A prudent question is one-half of wisdom

      Reageer


      • #4
        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

        Reageer


        • #5
          Hoi Luud van Ommen,

          Is het nog gelukt met het omzetten?
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X