Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Installatie nieuw televisie

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Installatie nieuw televisie

    Ik heb een nieuwe digitale tv gekocht. Ik krijg wel analoge zenders, maar het installeren van de CI module mislukt. Authenticatie mislukt. Daarvoor staat nr. 17 Volgens mij zit de module er goed in met de oranje kant naar de muur

  • #2
    Even de module los trekken en meteen weer terug drukken.
    Daarna lukt de authenticatie vaak wel.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door lilian
      Even de module los trekken en meteen weer terug drukken.
      Daarna lukt de authenticatie vaak wel.
      Bedankt voor de reactie. Geprobeerd, maar helaas. Ook tv opnieuw uit en aanzetten lukt niet. Lastig dingetje dus.

      Reageer


      • #4
        Weet je zeker dat je de installatie precies volgens handleiding en in de juist volgorde hebt uitgevoerd?
        Zie o.a.: Hoe installeer ik DELTA DIGITALE TV?

        Reageer


        • #5
          Ik weet niet wat voor merk televisie je hebt gekocht maar mocht het merk een Philips TV zijn dan moet je (bij sommige modellen) nog een netwerk of aanbieder selecteren anders kom je er niet verder mee en zal de televisie alleen automatisch analoge zenders instellen.

          Hoe onlogisch of dat het misschien ook klinkt kies dan voor Ziggo pas dan kun je de frequentie (402.00) en het netwerk-id (naar gelang je woonachtig bent) invullen.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door jeckh
            Ik heb een nieuwe digitale tv gekocht. Ik krijg wel analoge zenders, maar het installeren van de CI module mislukt. Authenticatie mislukt. Daarvoor staat nr. 17 Volgens mij zit de module er goed in met de oranje kant naar de muur
            Hallo Jeckh,

            Digitale zenders van DELTA moeten met of zonder module/kaart gevonden worden als je de juiste instellingen gebruikt. De module/kaart zorgt er namelijk alleen voor dat de gevonden zenders daadwerkelijk gedecodeerd worden. Om hier een voorbeeld van te noemen moet je RTL4 wel ontvangen maar op de betreffende zender een melding krijgen "gecodeerd signaal". Als je deze melding ontvangt is je TV goed ingesteld.

            Het authenticatie probleem kan voortkomen uit de module die niet word herkend door de TV. Als je de module in je TV steekt (zonder kaart) moet je iets van een melding krijgen in de trend van: "Bezig met authentificeren". Als je deze melding niet krijgt word de CI+ module niet herkend. In deze situatie is het aan te raden om de module in een ander toestel te testen om uit te sluiten dat de module defect is.

            Reageer


            • #7
              Ook niet geheel onbelangrijk is of je model wel word ondersteund door delta, dit kan je op de volgende pagina terugvinden. http://www.delta.nl/tv-internet-tele...ale_tv/ci_plus.

              Misschien ook een idee om even te vermelden welk merk en type tv je hebt. De ci+ module die je hebt is 1.3 (oranje sticker) maar ook wel handig om even te melden wel merk dit is.

              Reageer


              • #8
                Hallo jeckh,

                Is het nog gelukt?

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X