Sinds het nieuwe modem (Cisco EPC3940, dec. 2015) werkt de Netflix app niet goed meer. Ik kan zonder problemen een programma starten, maar daarna verdwijnt het bedienings-balkje in de app, waardoor het niet mogelijk is om het programma te stoppen, pauzeren of 30 sec te spoelen.
Het 'cast'-icoontje in de app blijft wel blauw. De enige manier om een programma te stoppen is door Netflix-casting in z'n geheel te stoppen (klikken op het blauwe cast-icoon en 'loskoppelen').
Voorheen gebruikte ik een aparte wifi-router (Linksys 2.4GHz) en werkte de bediening wel. Mijn vermoeden is dat dit probleem veroorzaakt worden door gebruik van wifi via het nieuwe modem.
Zijn er meer mensen met deze ervaring? Zijn er oplossingen bekend?
- Getest op zowel 5Ghz / 2.4Ghz.
- Netflix android-app
- Chromecast 2
Het 'cast'-icoontje in de app blijft wel blauw. De enige manier om een programma te stoppen is door Netflix-casting in z'n geheel te stoppen (klikken op het blauwe cast-icoon en 'loskoppelen').
Voorheen gebruikte ik een aparte wifi-router (Linksys 2.4GHz) en werkte de bediening wel. Mijn vermoeden is dat dit probleem veroorzaakt worden door gebruik van wifi via het nieuwe modem.
Zijn er meer mensen met deze ervaring? Zijn er oplossingen bekend?
- Getest op zowel 5Ghz / 2.4Ghz.
- Netflix android-app
- Chromecast 2
Reageer