Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Dit stond 15 Juni 2015 " Wijziging pluspakket" met als inhoud zender weg en wat nieuws opkomst

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Dit stond 15 Juni 2015 " Wijziging pluspakket" met als inhoud zender weg en wat nieuws opkomst

    Beste Delta,

    Zoals u hieronder leest, heeft u uw klanten weer bedrogen, en voor de moderators ja ik ben er weer. Als een product niet in orde is of matig is dan heeft een klant recht op spreken. De klant is immers degene die u uw belegde boterhammen bezorgd. Maar waar is dan het extra gekomen. Vlak ervoor is Brazzers naar een apart pakket gegaan, Pebble TV verdwenen. Maar geen extra nieuw kanaal. Weet niet wat u op korte termijn verstaat, moet maar blij zijn dat u niet in de hulpverlening zit. De doodgraver zou handen vol werk hebben. Wanneer gaat u daadwerkelijk een zeer goeie verbetering van u aanbod doorvoeren.
    Want het is allemaal maar slapjes, en allemaal maar net niet. Digitale televisie is de toekomst meer aanbod meer keuze. Maar als u in Zeeland woont toch weer niet.
    Begin met RTL Z want je onthoud zeeland mooie Docu's en informatieve programma's of ben je een promotor van de linkse kerk, en wilt de kijkers van NPO niet weghalen ?

    Bron : http://www.delta.nl/tv-internet-tele...ng-pluspakket/
    Middelburg, 15-6-2015
    Met ingang van 1 juli stopt DELTA met de doorgifte van DuckTV in het Pluspakket, kanaal 258. Dit omdat er voldoende alternatieve kanalen aanwezig zijn binnen het pakket. DELTA voert momenteel gesprekken met diverse aanbieders om op niet al te lange termijn mogelijk kanalen toe te voegen aan het Pluspakket.

  • #2
    @Aagh

    Zie dit linkje van me: https://forum.zeelandnet.nl/televisi...luspakket-1186
    "Er gesprekken zijn met diverse aanbieders voor aanvullende zenders". Dat is inmiddels 5 maanden geleden.

    In dit linkje (https://forum.zeelandnet.nl/televisi...html#post14808) gaat een moderator navragen of er al wat meer bekend is, maar feit is wel dat het aantal zenders in het plus pakket alleen maar afneemt, maar de kosten gelijk blijven.
    En dat is al maanden zo !

    Reageer


    • #3
      Aagh,

      Bedankt voor het uitten van je mening.
      Hoe de zinsnede "om op niet al te lange termijn mogelijk kanalen toe te voegen aan het Pluspakket. " geinterpreteerd kan worden als zijnde bedrog is me niet helemaal helder, dessalniettemin stel ik voor dat we niet een herhaling van zetten gaan doen, deze discussie m.b.t RTL Z en Brazzers is al uitvoerig voorbij gekomen in eerdere topics.

      Reageer


      • #4
        Marco als je dat niet snapt, dan ga ik me toch echt zorgen maken over Delta, binnen niet al te lange tijd wilde ze zenders toevoegen, Dit bericht is van 15-6-2015 tot die tijd is er NIKS veranderd, ook zenders als MyZEN.TV zijn zonder pardon eraf geknikkerd. Was geen vraag naar, wie bepaald dat ? Maar snapte het al die zender werd te duur voor doorgifte. Waar jullie mee bezig zijn, is de begroting rond krijgen en bezuinigen. Als je het niet meer kan rond breien aanbieden van een degelijk product omdat je te klein bent, en de kosten van onderhoud te groot, ga eens praten met een fusie met 1 van de grote partijen. Want nu is het echt ronduit karig aanbod als zender verschil met andere aanbieders schrikbarend hoog is. De slogan met digitale televisie de keuze wordt groter, Alleen als je aanbieder meewerkt, maar in dit geval dus niet. En klantvriendelijkheid was 5 jaar geleden ook velen malen beter.

        Reageer


        • #5
          edsulst Ook al paar keer telefonisch contact gehad, dit forum is sowieso al weinig waarde meer, want ze halen postings weg als je kritiek heb over aanbod. Maar deel volkomen wat je ook dus vind, wel zelfde betalen voor minder. Maar het is sowieso een lachertje het HBB-TV bv interactieve televisie van lik me vestje. Wie zit daar nou op te wachten ?
          Ze moeten meer naar collega aanbieders kijken en daar een les uit trekken, En voor de moderators hier volg een keer een media cursus, met webcare. Kom je veel verder mee en veel meer begrip.
          Maar nu wordt ons een beurs kanaal onthouden, waar ik altijd naar keek, en nu via een omweg moet ik RTL Z volgen op een laptop en dat anno 2015 met de digitale technieken op kabelgebied.

          Reageer


          • #6
            Het forum heeft zeker wel toegevoegde waarde.
            In dit geval gaat het om een issue waar meerdere moderators mee bezig zijn geweest en waar tot op heden nog geen duidelijkheid over is.
            Dat is voornamelijk mijn ergernis.

            Het maakt mij ook niet uit welke zenders er zijn verdwenen, maar het gaat om het principe.

            Reageer


            • #7
              BUMP..

              Helemaal met de TS eens, ze verwijderen maar hoe het hun uitkomt.

              Het is hopeloos om over te klagen lijkt het, ze verwijderen het gewoon, beetje zoals het eerdere ZL forum. 'n Beetje opletter ziet dit weet je

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X