Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Alles-in-1 abonnement met gratis interactief HD pakket.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Alles-in-1 abonnement met gratis interactief HD pakket.

    Ik heb een abonnement afgesloten met het gratis interactief HD pakket, dit is aangesloten op 2 november.
    Echter tot op vandaag het interactief HD pakket niet ontvangen, ook de e-mail niet.
    Volgens de FAQ zou ik deze binnen 3 weken hebben moeten ontvangen.

    Graag zou ik deze spoedig willen ontvangen, aangezien er al 3 weken gepasseerd zijn.
    Het pakket wordt, neem ik aan, ook geleverd aan het postadres?

  • #2
    Ik hoor en zie ook helemaal niets, abo is al ingegaan op 1 oktober.

    Reageer


    • #3
      Hallo JRemijn,

      Welkom op ons Serviceforum

      Door problemen in levering van de Wifi stick als onderdeel van het interactief pakket is de uitlevering naar klanten verlaat. Onze excuses hiervoor.

      Op dit moment kunnen we nog geen datum toezeggen. We verwachten snel informatie m.b.t. verwachte leverdatum.

      Ik heb doorgegeven dat je het graag bezorgt wilt hebben op het correspondentieadres
      Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

      Reageer


      • #4
        Bedankt voor het antwoord!

        Is het mogelijk om hier van op de hoogte te worden gehouden zodra er meer informatie is qua leverdatum?
        Het is nogal verwarrend dit nergens te vinden is.

        Reageer


        • #5
          als ik het goed begrijp reageer je alleen op de vraag van JRemijn of is het een algemeen antwoord?
          Oorspronkelijk gepost door Caroline
          Hallo JRemijn,

          Welkom op ons Serviceforum

          Door problemen in levering van de Wifi stick als onderdeel van het interactief pakket is de uitlevering naar klanten verlaat. Onze excuses hiervoor.

          Op dit moment kunnen we nog geen datum toezeggen. We verwachten snel informatie m.b.t. verwachte leverdatum.

          Ik heb doorgegeven dat je het graag bezorgt wilt hebben op het correspondentieadres

          Reageer


          • #6
            Zal vermoedelijk hetzelfde antwoord zijn als je moet wachten op het pakket.

            Reageer


            • #7
              @Terneuzen

              Het gaat om een klein aantal klanten. Ik kan niet zien of dit ook voor jou geldt.
              Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

              Reageer


              • #8
                Caroline,

                Ik heb ook een abo afgesloten op 1 oktober maar ook taal nog teken gehoord of gezien, kunt u zien of ik ook nog even moet wachten of moet ik daarvoor bellen?

                Zo wie zo vreemd dat wij zelf moet gaan informeren , het lijkt me wel zo netjes dat delta/zeelandnet dat zelf doet.

                Reageer


                • #9
                  Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X