Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

NPO Zapp Xtra naar het standaardpakket

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • NPO Zapp Xtra naar het standaardpakket

    De twee resterende NPO Themakanalen in het Pluspakket (NPO Best en NPO Zapp Xtra) worden per 15 december toegevoegd aan het Standaardpakket. Daarmee blijft o.a. Sesamstraat behouden voor het grote publiek.

  • #2
    Aart Staartjes vindt dit leuk. :$

    Reageer


    • #3
      Mooi!
      Ik ben benieuwd welke kanalen we in het pluspakket er voor in de plaats kunnen verwachten

      Reageer


      • #4
        Pluspakket is niet meer zo interessant alles word beetje overgeheveld de meeste kanalen kan je zien in standaardpakket

        Reageer


        • #5
          Goede actie. Zo snel mogelijk meedelen op FB, homepage zeelandnet, enz.

          Reageer


          • #6
            @rd1osb
            Enkele maanden geleden was hier ook al een discussie over.
            Toen vroeg ik me ook al af, na het overhevelen van kanalen van het plus naar het basispakket, wat ervoor terug zou komen.
            Men gaf toen aan dat er extra HD zenders voor terugkwamen, maar dat is dus simpelweg een bestaande zender maar dan in HD kwaliteit en geen extra zenders.

            Nu gaan er dus weer zenders overgeheveld worden, maar de kosten voor het Plus pakket blijven even hoog.
            Onterecht vind ik. Als ik minder waar voor mijn geld krijg, dan moet daar ook wat tegenover staan.

            Ik ben benieuwd wat de reactie van ZeelandNet/Delta hierop wordt.

            Reageer


            • #7
              @ZeelandNet/Delta
              4 maanden geleden heb ik ook gereageerd in een topic (https://forum.zeelandnet.nl/televisi....html#post9457

              Reageer


              • #8
                Ed,

                Ik zal voor je navragen of er al meer bekend is, als ik wat weet zal ik het posten

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X