Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Smartcard opnieuw activeren

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Smartcard opnieuw activeren

    Kan het zijn dat mijn smart kaart opnieuw geaktiveerd moet worden, is lange tijd niet gebruikt, en hoe lang kan hij buiten gebruik zijn?
    J.P.Allewijn

  • #2
    Hallo Nelja,

    Dit probleem kan al na een maand optreden als de kaart niet word gebruikt. Je kan het beste even contact opnemen met de klantenservice op 0800-5511550 om uw kaart te laten verversen, het is hiervoor nodig dat uw decoder aanstaat met de kaart ingevoerd.

    Reageer


    • #3
      Beste nelja,

      Is het probleem met de smartcard inmiddels opgelost?

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X