Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Live tv kijken

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Live tv kijken

    Als ik live tv wil kijken kan ik enkel npo 1,2 en 3 en omroepzeeland bekijken. Bij de overige zender krijg ik een zwart beeld met een balk onderin. Daar kan ik op klikken wat ik wil maar er gebeurt niets.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door fastspinner
    Als ik live tv wil kijken kan ik enkel npo 1,2 en 3 en omroepzeeland bekijken. Bij de overige zender krijg ik een zwart beeld met een balk onderin. Daar kan ik op klikken wat ik wil maar er gebeurt niets.
    Hoi fastspinner,

    Dat lijkt op een DRM (digitale rechten) probleem met de Silverlight player. Je zou eens kunnen proberen Silverlight opnieuw te installeren.

    Reageer


    • #3
      Frans
      Heb ik net gedaan, maar probleem blijft het zelfde.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door fastspinner
        Frans
        Heb ik net gedaan, maar probleem blijft het zelfde.
        Hoi fastspinner,

        Probeer het eens met een andere browser?

        Reageer


        • #5
          ook ik heb dit probleem al maanden op mijn pc hoor en lukt mij ook niet om het goed te krijgen
          ik doe vermoedelijk wel iets fout maar ja wat he ik heb silverlight al diverse malen opnieuw geinstalleerd maar dat helpt niets misschien is er een andere optie die ik niet vind .Op mijn laptop werkt het wel alleen moet ik daar wel steeds silverlight opnieuw installeren dan werkt het weer maar nadat ik de krant (AD)via pc gelezen heb is het soms weer knudde en kan ik ook weer opnieuw beginnen
          :?

          Reageer


          • #6
            Je kan proberen om het bestand 'mspr.hds' op de locatie: C:\ProgramData\Microsoft\PlayReady te verwijderen, zet hierbij je browser (Internet Explorer) even uit. Dit bestand wordt automatisch weer aangemaakt zodra je naar een door DRM beveiligde stream kijkt, de eerste keer nadat je het bestand heb verwijderd kan het even een paar seconde langer duren voordat je beeld hebt.

            Reageer


            • #7
              Wanneer je Silverlight installeert, mag er geen browser openstaan, kan dat een oorzaak zijn?

              Reageer


              • #8
                nee dus

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door jackvdriel
                  nee dus
                  Is er ondertussen nog iets gevonden? Ik heb ook de "oplossingen" uit andere forum-draadjes geprobeerd. Nog niets geholpen. Ik werk nog met Windows 8.1. Normaal met Chrome, maar dat gaat nu helemaal niet meer voor live TV dus daarvoor IE10. Nog geprobeerd met Firefox, zelfde probleem als in IE10. Als aanvulling (direct verband met DRM?): behalve NPO 1, 2 en 3 doen ook Belgie 1, Canvas en BBC1 het wel. Als ik de zeelandnet app gebruik op mijn Smartphone of Tablet, werkt alles wel. De helpdesk geeft helaas alleen een link daar dit forumdraadje.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door pensionado
                    Oorspronkelijk gepost door jackvdriel
                    nee dus
                    Is er ondertussen nog iets gevonden? Ik heb ook de "oplossingen" uit andere forum-draadjes geprobeerd. Nog niets geholpen. Ik werk nog met Windows 8.1. Normaal met Chrome, maar dat gaat nu helemaal niet meer voor live TV dus daarvoor IE10. Nog geprobeerd met Firefox, zelfde probleem als in IE10. Als aanvulling (direct verband met DRM?): behalve NPO 1, 2 en 3 doen ook Belgie 1, Canvas en BBC1 het wel. Als ik de zeelandnet app gebruik op mijn Smartphone of Tablet, werkt alles wel. De helpdesk geeft helaas alleen een link daar dit forumdraadje.

                    Reageer


                    • #11
                      Ik heb het zelfde probleem, ik kan alleen NL1 2 en 3 kijken, heb ook een nvidia video kaart, maar draai wel op W7.
                      Dit is al tijden zo, iemand nog een idee

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X