Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Activatie digitale tv na insturen kaart .

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • jvgenderen
    antwoordde
    bedankt voor de reactie .. inmiddels door de helpdesk geholpen.. reset/registratie van de kaart was voldoende ..

    grt Joost .

    ticked : closed ;-)
    jvgenderen in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Caroline
    antwoordde
    Hallo jvgenderen,

    Welkom op ons Serviceforum

    Vervelend dat je kaart nog niet geregistreerd is. Als ik in een persoonlijk bericht het nummer van de smartcard en je naam en adresgegevens mag ontvangen dan ga ik deze kaart voor je aanmelden. Wil je een extra pakket dan wil ik ook graag je IBAN rekeningnummer.
    Caroline in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • jvgenderen
    begon een topic Activatie digitale tv na insturen kaart .
    Activatie digitale tv na insturen kaart .
    vraagje : ik heb enige tijd geleden (>10(werk)dagen) de kaart op gestuurt en heb tot op e dag van vandaag nog steeds geen digitale tv.

    hoelang duurt dit doorgaans???

    en oja meer dan 5 min in de wacht staan en niks horen of er wachtende voor je zijn of dat het druk is .. dat is niet meer van deze tijd zeker niet voor een lokale leverancier.
    en ik vindt het persoonlijk een te makkelijke manier on van je verantwoording af te komen , om in de reply op een mail gericht aan [email protected] te zeggen dat ze niet aan de service kunnen voldoen en je hier maar een vraag moet stellen ..

    sorry .. meld dit dan niet..

    grt Joost .
    jvgenderen in DELTA Digitale TV

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X