Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Stingray Lite TV

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Stingray Lite TV

    Wat is de status van dit want bij is deze zender helaas (na 2 dagen) nog niet actief in het basis pakket ?

    Stingray Lite TV is te ontvangen via kanaal 214 en van 14 september tot 5 oktober door alle digitale kijkers van DELTA te ontvangen.

    http://www.delta.nl/tv-internet-tele...euws/stingray/

  • #2
    Hallo Mapje,

    De zender Stingray Lite TV is in de plaats gekomen van Lite TV en zit in het Plus pakket maar is tijdelijk te zien op kanaal 214.

    Je vindt deze zender op kanaal 214 zoals aangegeven.

    Heb je een decoder? Haal deze dan eens 20 seconden van de stroom.
    Heb je een CI+ module? Haal module uit de tv als deze aan staat en haal de smartcard uit de module. Plaats module terug. Wacht tot je een (korte) melding ziet en plaats hierna de smartcard in de module.
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Caroline
      Hallo Caroline,

      De zender Stingray Lite TV is in de plaats gekomen van Lite TV en zit gewoon in het standaard zenderpakket.

      Je vindt deze zender op kanaal 214 zoals aangegeven.

      Heb je een decoder? Haal deze dan eens 20 seconden van de stroom.
      Heb je een CI+ module? Haal module uit de tv als deze aan staat en haal de smartcard uit de module. Plaats module terug. Wacht tot je een (korte) melding ziet en plaats hierna de smartcard in de module.
      Bedankt voor je reactie maar dit werkt helaas niet,
      er blijft de fout melding : E16-4 (geen onderdeel van u zender pakket).

      Tevens heb ik een Samsung SMT-C7140 HD-ontvanger & PVR met een aparte (tweede) smartcard maar met precies dezelfde foutmelding (hierbij lukt het dus ook niet).

      Ik betwijfel of er andere mensen zijn die dit kanaal nu in hun standaard pakket kunnen ontvangen (bekijken).

      Reageer


      • #4
        Even mijn antwoord bijgeschaafd. Zit normaal gesproken in het Plus pakket. Was een mis-typing. Wij gaan even testen of de zender inderdaad ook te zien is zonder dat je het Plus pakket hebt.

        Wordt vervolgd

        Heb jij wel digitale televisie? Ik zie namelijk geen smartcards bij jouw gegevens staan in ons systeem?
        Mag ik anders in een privébericht je smartcardnummer ontvangen? Dan ga ik ff wat andere dingen nakijken.
        Wat men moet leren doen, leert men door het te doen

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Caroline
          Even mijn antwoord bijgeschaafd. Zit normaal gesproken in het Plus pakket. Was een mis-typing. Wij gaan even testen of de zender inderdaad ook te zien is zonder dat je het Plus pakket hebt.

          Wordt vervolgd

          Heb jij wel digitale televisie? Ik zie namelijk geen smartcards bij jouw gegevens staan in ons systeem?
          Mag ik anders in een privébericht je smartcardnummer ontvangen? Dan ga ik ff wat andere dingen nakijken.
          Ja ik heb wel digitale televisie en de CI+ module (met smartcard) is zelfs vorig jaar gekocht via de webshop van ZeelandNet (https://deltawebwinkel.nl/)

          Reageer


          • #6
            Ook ik kan kan.214 niet ontvangen!

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Jos
              Ook ik kan kan.214 niet ontvangen!
              Vervelend Jos,

              Kan ik in een privébericht je smartcardnummer ontvangen?
              Dan zorg ik voor een reset van je smartcard. Dit zorgt ervoor dat alle pakketten die je hebt opnieuw worden gepushed naar je smartcard.

              Laat graag iets van je horen

              Reageer


              • #8
                Ik heb verder geen extra pakketten, maar sluit even aan op de opmerking van mapje en aangezien er op het "wordt vervolgd" van Caroline nog niet was gereageerd.....

                Reageer


                • #9
                  Jos bij mij doet hij het nu, Jort heeft het prima geregeld.

                  Reageer


                  • #10
                    Bij mij ook nu :8

                    Reageer


                    • #11
                      Onze techneuten hebben gisteren de zender free-to-air gezet.
                      Ofwel hij is nu écht voor iedereen zichtbaar

                      Bevalt de zender een beetje?

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X