Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Live TV op Android 5.0

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Frans
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door broeder
    Zowel op mijn Samsung telefoon als tablet ( Android 5.0 ) werkt de app Delta TV niet. Volgens klantenservice komt dat door Android versie 5.0. Het schijnt een bekend probleem te zijn zeggen ze en er wordt hard aan gewerkt en het zal binnen een paar weken opgelost zijn. Maar ik zie nu op dit forum dat dit probleem reeds 8 maanden geleden is begonnen. In 8 maanden lukt het niet en nu plotseling binnen 2 weken wel ? Ik ben bang dat klantenservice naar oude berichten heeft zitten kijken en mij verkeerd heeft ingelicht. Wie weet hoe dit nu precies zit en of ik inderdaad binnenkort Delta TV op mijn android apparaten kan draaien ?
    Hoi broeder, en welkom op het forum.

    De laatste informatie is dat er eind augustus een oplossing moet zijn. Zie ook dit topic.
    Frans in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • broeder
    begon een topic Live TV op Android 5.0
    Live TV op Android 5.0
    Zowel op mijn Samsung telefoon als tablet ( Android 5.0 ) werkt de app Delta TV niet. Volgens klantenservice komt dat door Android versie 5.0. Het schijnt een bekend probleem te zijn zeggen ze en er wordt hard aan gewerkt en het zal binnen een paar weken opgelost zijn. Maar ik zie nu op dit forum dat dit probleem reeds 8 maanden geleden is begonnen. In 8 maanden lukt het niet en nu plotseling binnen 2 weken wel ? Ik ben bang dat klantenservice naar oude berichten heeft zitten kijken en mij verkeerd heeft ingelicht. Wie weet hoe dit nu precies zit en of ik inderdaad binnenkort Delta TV op mijn android apparaten kan draaien ?
    broeder in DELTA Digitale TV

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X