Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Live TV onder Windows 10

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Live TV onder Windows 10


  • #2
    Hier hetzelfde probleem. Waar de meeste apps en websites zich razendsnel aanpassen aan windows 10 en de Edge browser, loopt Delta niet zo hard. Maar je kunt het in windows 10 nog wel openen met internetexplorer. Dan werkt het wel

    Reageer


    • #3
      Dank voor de reactie.
      Ik weet dat Live TV onder Internet explorer soms nog werkt, maar bij mij is dat niet zo. Ook onder Google chrome werkt Live TV niet meer sinds ik Windows10 heb geinstalleerd.

      Reageer


      • #4
        Beste mensen,

        Ik heb het probleem kunnen oplossen. In Internet Explorer 11 in het menu Extra is er een menukeuze Active-X-filtering. Deze keuze stond aangevinkt. De keuze heb ik uitgeschakeld. Nu werkt Live TV weer. Mijn probleem is dus opgelost.

        Reageer


        • #5
          Mooi dat je het zelf hebt kunnen oplossen, Peter48! Ik maak van deze topic een sticky, zodat andere forumleden het makkelijk kunnen vinden. Bedankt!

          Reageer


          • #6

            Reageer


            • #7
              Als je bovenin het venster met rechts klikt, kun je de menubalk activeren, daarin staat een keuze "extra"

              Probeer eerst of live-tv kijken werkt, zonder iets aan de instellingen te wijzigen. Grote kans dat het zo al werkt, of dat je alleen nog Silverlight moet installeren.

              Reageer


              • #8

                Reageer


                • #9
                  Dan klik je denk ik niet op de juiste plaats.....helemaal bovenaan venster, in lege ruimte links naast knop naar homepage e.d. Zie schermafdruk.

                  Reageer


                  • #10
                    Ik ben erachter wat het probleem was. Ik zat in Edge. Ik las steeds dat windows 10 standaart Edge gebruikt dus ben ik even beter gaan kijken of die E die ik aanklikte om te internetten wel van Explorer was, niet dus. Was van Edge. Nu heb ik geopend op Explorer en daarop doet live tv het wel! Blij dat het opgelost is.
                    Maar nog een vraag, mijn dochter heeft net een chromebook gekocht en dan moet je volgens zeelandnet naar chrome://flags/#enable-npapi gaan. Alleen krijg ik daar die plugin van NPAPI niet te zien, als ik voorbeeldbladen bekijk zie ik dat die bovenaan zou moeten staan. Kan iemand eens even kijken op deze pagina om te zien of dat klopt of dat ik gewoon zo scheel ben. Is dit trouwens de enige manier om tv kijken op chrome werkend te krijgen?

                    Reageer


                    • #11
                      Chrome is per 1 september gestopt met ondersteuning daarvan en voor zover ik weet kun je op een chromebook geen andere browser installeren.

                      Reageer


                      • #12
                        Oke, bedankt voor de info! Hopelijk vindt zeelandnet in de toekomst een manier om ook op chrome tv t kunnen kijken.

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X