Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wat gaan we erbij krijgen in het PLUS pakket?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wat gaan we erbij krijgen in het PLUS pakket?

    Ik merk dat er de afgelopen tijd steeds meer zenders uit het pluspakket verdwijnen, maar krijgen er niets extra's voor terug?!

    Op de [url:http://www.delta.nl/multimedia/telev...ht/]overzichts pagina[/url], staat de tekst nog 'bijna 50 zenders' en extra radio zenders, echter is de dat XLnt radiopakket onlangs naar standaard gegaan en als je zenders gaat tellen kom je nog op 41. dat lijkt mij eerder 'meer dan 40' i.p.v. 'bijna 50'..

    Wat zijn de plannen bij Delta digitale tv?
    Wordt het aanbod nog uitgebreid?

  • #2
    Net als in de supermarkt. Inhoud omlaag, prijs omhoog. Wij hebben ons pluspakket opgezegd en voor een streamingdienst gekozen.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door mrzippey
      Wat zijn de plannen bij Delta digitale tv?
      Wordt het aanbod nog uitgebreid?
      Of gaat de prijs flink naar beneden?

      Reageer


      • #4
        Ik heb ook opgezegd, enkele jaren geleden hebben ze ook de korting afgeschaft die je kreeg bij meerdere afname van Delta producten, nooit wat voor teruggezien

        Reageer


        • #5
          Ik heb zelfs geen pluspakket meer, er zijn zenders in dit pakket die via internet vrij te ontvangen zijn, dus waarom zou je nog een pluspakket nemen?
          Ze zouden deze zenders beter opnemen in het standaardpakket, inmiddels zijn de radiozenders (Xlnl) al overgeveld. Tv zenders zijn er nog 41, dat is geen 50 dus.
          Waarom denken jullie dat Dela/Zeelandnet geen aanbieders providers op haar kabel toelaat? Dan zouden toch veel mensen overstappen naar andere aanbieders, die bovendien een soepeler opzeg hebben wanneer een tv-kanaal je niet bevalt (1 maand opzeg). Neem je bi Delta een pakket ben je minimaal 1 jaar kwijt.

          Reageer


          • #6
            Van mij mogen ze de pakketten afschaffen.
            Gewoon betalen per zender.
            75% van de zenders kijk ik toch niet naar.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door mrzippey
              'meer dan 40' i.p.v. 'bijna 50'..
              Grappig te zien dat dit is aangepast.. echter het extra XLnt radio gebeuren staat er nog steeds onterecht op.. Blijkbaar wordt er dus wel naar het forum gekeken. Alleen niet door deltamensen die op dit draadje willen reageren...

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door mrzippey
                Grappig te zien dat dit is aangepast.. echter het extra XLnt radio gebeuren staat er nog steeds onterecht op.. Blijkbaar wordt er dus wel naar het forum gekeken. Alleen niet door deltamensen die op dit draadje willen reageren...
                Mrzippey,

                Wat bedoel je met aangepast?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Frans
                  Mrzippey,

                  Wat bedoel je met aangepast?
                  Hoi Frans,

                  Ik bedoel hiermee dat de overzichtspagina (zie eerste bericht) m.b.t. het pluspakket dermate is aangepast dat de tekst 'bijna 50' is aangepast naar 'meer dan 40'. Dat gaat over het aantal te ontvangen kanalen in het pakket. Echter heb ik een foutje gemaakt. Ik keek eergisteren blijkbaar op de zeelandnet 'digitaletv' pagina i.p.v de Delta pagina. Daar staat 'ruim 40 zenders' tevens staat er dat XLnt radio in het pluspakket zit, terwijl dit laatste naar het standaardpakket is gegaan..

                  Verder blijft mijn vraag staan of er nog zenders aan dit pakket toegevoegd gaan worden? Ik neem aan dat de prijs niet naar beneden gaat, aangezien die pas omhoog is gegaan.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door mrzippey
                    Ik bedoel hiermee dat de overzichtspagina (zie eerste bericht) m.b.t. het pluspakket dermate is aangepast dat de tekst 'bijna 50' is aangepast naar 'meer dan 40'. Dat gaat over het aantal te ontvangen kanalen in het pakket. Echter heb ik een foutje gemaakt. Ik keek eergisteren blijkbaar op de zeelandnet 'digitaletv' pagina i.p.v de Delta pagina. Daar staat 'ruim 40 zenders' tevens staat er dat XLnt radio in het pluspakket zit, terwijl dit laatste naar het standaardpakket is gegaan..

                    Verder blijft mijn vraag staan of er nog zenders aan dit pakket toegevoegd gaan worden? Ik neem aan dat de prijs niet naar beneden gaat, aangezien die pas omhoog is gegaan.
                    Ah juist, ik zie het. Ik weet wel dat er gepraat wordt over enkele kanalen voor in het pluspakket (bv. van Disney), maar weet nog niets definitiefs. Het staat je natuurlijk vrij om het pluspakket op te zeggen, en als het weer wat meer aansluit op je persoonlijke wensen opnieuw aanvragen. Dat kan ook binnen een jaarcontract vanwege de zenderwijziging.

                    Reageer


                    • #11
                      Om dan een suggestie te doen, History Channel 2 en BBC First zouden wel aardig zijn

                      Reageer


                      • #12
                        hallo,
                        ik ben net nieuw hier en kan alles nog niet zo goed vinden dus ik weet niet of ik mijn vraag hier neer kan zetten.
                        Toen wij nog een decoder hadden luisterde ik veel naar XLntradio, zat op de afstandsbediening van de decoder.
                        Nu hebben een smartTV en dus geen decoder meer.
                        Kan iemand mij vertellen hoe ik nu aan XLntradio kom? Heb alles al afgezocht.
                        sorry voor het ongemak. Nan

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Schussler
                          hallo,
                          ik ben net nieuw hier en kan alles nog niet zo goed vinden dus ik weet niet of ik mijn vraag hier neer kan zetten.
                          Toen wij nog een decoder hadden luisterde ik veel naar XLntradio, zat op de afstandsbediening van de decoder.
                          Nu hebben een smartTV en dus geen decoder meer.
                          Kan iemand mij vertellen hoe ik nu aan XLntradio kom? Heb alles al afgezocht.
                          sorry voor het ongemak. Nan
                          Hallo Nan, welkom op het forum.

                          Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, het forum is er juist om vragen te stellen.
                          Alleen...je stelt je vraag in een als "beantwoord" gemarkeerd topic, waardoor minder mensen je vraag zullen lezen en de kans op reactie ook kleiner is :8
                          Als je op het forum inlogt is er bijna bovenaan de pagina, naast het zoekveld een knop "een vraag stellen".
                          Je opent dan een nieuw topic (onderwerp).
                          Misschien dat een moderator je vraag nu naar een nieuw topic wil verhuizen.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Jos
                            Oorspronkelijk gepost door Schussler
                            hallo,
                            ik ben net nieuw hier en kan alles nog niet zo goed vinden dus ik weet niet of ik mijn vraag hier neer kan zetten.
                            Toen wij nog een decoder hadden luisterde ik veel naar XLntradio, zat op de afstandsbediening van de decoder.
                            Nu hebben een smartTV en dus geen decoder meer.
                            Kan iemand mij vertellen hoe ik nu aan XLntradio kom? Heb alles al afgezocht.
                            sorry voor het ongemak. Nan
                            Hallo Nan, welkom op het forum.

                            Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, het forum is er juist om vragen te stellen.
                            Alleen...je stelt je vraag in een als "beantwoord" gemarkeerd topic, waardoor minder mensen je vraag zullen lezen en de kans op reactie ook kleiner is :8
                            Als je op het forum inlogt is er bijna bovenaan de pagina, naast het zoekveld een knop "een vraag stellen".
                            Je opent dan een nieuw topic (onderwerp).
                            Misschien dat een moderator je vraag nu naar een nieuw topic wil verhuizen.
                            eh ja, niet aan gedacht, bedankt

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X